Alibaba вийшла на ринок “розумних” автомобілів

размещено в: Новости | 0
Alibaba вийшла на ринок “розумних” автомобілів
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Китайський гігант інтернет-торгівлі Alibaba Group відкрила передзамовлення на перший “розумний” автомобіль власної розробки. Підключена до Інтернету машина — RX5 — була створена за участю SAIC Motor, найбільшого автоконцерну в Китаї.

В основі позашляховика лежить YunOS — з’явилася в 2011 році операційна система, яку використовують багато місцеві виробники смартфонів, включаючи Meizu і Duowei. YunOS, якої в 2015 році користувалося близько 40 мільйонів чоловік, в Alibaba називають третьою найбільшою платформою в світі, після Android і iOS.

Саме YunOS відповідає за роботу всіх “розумних” функцій RX5. По-перше, кросовер може “впізнати” водія по смартфону або смарт-годинах і налаштувати системи відповідним чином. По-друге, “інтернет-автомобіль” володіє системою навігації, яка дозволяє йому відстежувати місце розташування без допомоги Wi-Fi або GPS. По-третє, в приладову дошку і дзеркало заднього виду RX5 вбудовано декілька датчиків і чотири екшн-камери, які дозволяють знімати 360-градусні сэлфи і відео поїздки.

Ціна на новинку досить висока — 99 800 юанів (майже $15 тисяч). Технічні параметри автомобіля не розкриваються.

З кожним роком все більше і більше машин “виходить в онлайн”. Дуже оптимістично налаштовані на цей рахунок аналітики японської компанії Hitachi. За їх прогнозом, до 2020 року близько 90% всіх транспортних засобів будуть підключені до Інтернету.

Читайте також: Зламати за 60 секунд: як хакери викрадають автомобілі

Однак “умнея”, авто перетворюються в ласу мішень для зловмисників: адже їх вразливість до кібератак стає вище, а зламана, як відомо, може бути будь-яка “підключена до Мережі річ — від дверного замка до яхти або літака. Багато користувачів побоюються “розумних” машин, тому оцінити, наскільки високим попитом буде користуватися RX5, поки складно.

Джерело: The Next Web

Оставить ответ