Amazon запустила конкурента YouTube

размещено в: Новости | 0
Amazon запустила конкурента YouTube
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Найбільший онлайн-рітейлер Amazon оголосив про запуск власного відеосервісу. Користувачі Video Direct — прямого конкурента YouTube — можуть завантажувати на сайт відео і заробляти на показах реклами та ліцензійних відрахуваннях. Відеохостинг відкритий усім власникам аккаунту Amazon.

Будь-ролик можна відзначити як доступний для безкоштовного перегляду, взяття напрокат, через передплатний канал або відкритий тільки передплатникам платного сервісу Prime. Як і Google, Amazon залишає собі 45-50% виручки від показів реклами, а решту перераховує авторам відео.

Компанія буде прагнути залучити нових клієнтів саме за рахунок безкоштовного відео. Глядачам Video Direct, наприклад, вона зможе пропонувати оформити підписку на Prime (за $99 в рік), купити музику, фільми або інший контент, а також замовити товари в інтернет-магазині. “Думайте про нього як про троянського коня, який приведе вас до королівства Amazon, є величезним торговим центром”, — сказав головний консультант Manatt Digital Media Ventures Пітер Ксаті.

Video Direct не накладає ніяких обмежень на тематику відео — головне, щоб контент був оригінальним або користувач володів на нього правами. Тим не менш, Amazon залишає за собою право видалити будь-ролик, який вона вважає неприйнятною. Відео, що містять нецензурну лексику або порнографію, будуть автоматично блокуватися.

Перші ролики на Video Direct вже завантажили виробник іграшок Mattel, медіаконгломерат Condé Nast Entertainment і сайт Mashable. Доступ до відеохостингу можна отримати через мобільний додаток Amazon, приставки, такі як Roku, а також веб-інтерфейс.

Джерело: The Wall Street Journal

Оставить ответ