Android “з’їдає” частку iOS на ринку мобільних ОС

размещено в: Новости | 0
Android “з’їдає” частку iOS на ринку мобільних ОС
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Android успішно нарощує частку на світовому ринку мобільних операційних систем, у той час як позиції iOS — платформи для i-пристроїв — продовжують слабшати. Як говориться в дослідженні Kantar Worldpanel, у I-му кварталі року ОС Google “з’їла” частку iOS майже у всіх країнах світу, від Європи до Китаю.

Як підрахували аналітики, у “великій п’ятірці” країн Євросоюзу (Великобританії, Німеччини, Франції, Італії та Іспанії) частка Android в січні—березні стрибнула на 7,1% — до 75,6%. У США ця операційка” отримала ще більш відчутний приріст — 7,3% (до 65,5%). У міській місцевості Китаю Android зміцнилася на 6% — до 77%.

Позиції iOS за той же період ослабнули. У країнах ЄС частка ОС для “айфонів” скоротилася з 20,2% до 18,9% у I-му кварталі. В містах Китаю вона і зовсім впала на 5% — до 21,1%. В кінці квітня, нагадаємо, Apple відзвітувала про першому з 2003 року падіння обсягів продажів “яблучних” пристроїв.

Читайте також: Огляд оглядів: iPhone SE

За ІІ-й квартал компанія виручила на 13% менше, ніж роком раніше. Скоротилася і чистий прибуток. Більш того, вперше в історії впали продажі “айфонів” — головного продукту компанії, що приносить їй велику частину прибутку (близько 65%).

В кінці березня Apple показала iPhone SE — новий смартфон в компактному форматі з 4-дюймовим дисплеєм. Ця модель комплектується сучасною начинкою, але продається за більш низькою ціною, ніж “звичайні” iPhone і iPhone Plus. iPhone SE володіє потенціалом пожвавити продажі i-пристроїв і відвоювати ринкову частку у Android, проте в доповіді Kantar новинка не враховувалася, оскільки вийшла занадто пізно.

“Високий попит на Apple iPhone SE може надати негативний вплив на частку Android. Продажі iPhone SE будуть особливі важливі в Китаї, де успіх ‘середнячків’ визначає провідного гравця в регіоні. Ці фактори проявлять себе в наступному кварталі”, — сказала аналітик Kantar Лорен Женвер.

Джерело: Kantar Worldpanel

Оставить ответ