Apple стала найдорожчою компанією в світі

размещено в: Новости | 0
Apple стала найдорожчою компанією в світі
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Корпорація Apple, що випускає смартфони iPhone, планшети iPad та комп’ютери Mac, перестала бути найдорожчою в світі. Її обійшла Alphabet – батьківська компанія пошуковика Google, виробника термостатів Nest, інтернет-провайдера Fiber і фірми Calico, що займається дослідженнями в області старіння, довголіття і продовження життя.

В ході межсессионных торгів після закриття біржі NASDAQ курс акцій Alphabet відреагував стрибком вгору на випущену позитивну фінансову звітність. Ринкова капіталізація корпорації склала приблизно 570 млрд доларів, у той час як Apple за підсумками вчорашніх торгів ринок оцінював в 535 мільярдів.

Читайте також: Продажі iPhone вперлися в стелю

Формально найдорожчою в світі корпорацією Alphabet, швидше за все, стане сьогодні, коли на біржах США відкриються торги. Останній раз Google, попередниця Alphabet, коштувала більше Apple в 2010 році – тоді ні одну з двох компаній не оцінювали більше ніж в $200 млрд, а світовим лідером з капіталізації був нафтовий гігант Exxon. Стів Джобс тоді ще був живий, Apple ще не випустила iPad, а самою свіжою версією iPhone була iPhone 3GS в пластиковому корпусі з екраном низького дозволу.

Google “пішла на обгін” виробника iPhone в липні минулого року – з тих пір вартість її акцій зросла на 44%, в той час як Apple подешевшала на 16%. Інвестори демонструють невпевненість у майбутньому Apple головним чином тому, що корпорація стала надто залежною від самого свого прибуткового бізнесу – iPhone, якому пророкують падіння продажів з-за перенасичення ринку смартфонів. У звітності за минулий квартал Apple визнала – продажу iPhone практично перестали рости, а в поточному кварталі можуть виявитися навіть нижче, ніж роком раніше.

Читайте також: Google вирішила перетворитися в Alphabet Inc.

Google, у той же час, переконливо демонструє свою здатність зберегти лідерство на ринку інтернет-пошуку в умовах, коли для багатьох користувачів головним інтернет-пристроєм стає не комп’ютер або ноутбук, а смартфон або планшет. За прогнозами eMarketer, в цьому і наступному році Google отримає приблизно 32% грошей, які рекламодавці по всьому світу витрачають на мобільну рекламу. Найближчий конкурент google, Facebook, буде контролювати лише 20% ринку.

Джерело: CNBC

Оставить ответ