Apple завела аккаунт техпідтримки в Twitter

размещено в: Новости | 0
Apple завела аккаунт техпідтримки в Twitter
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Компанія Apple відкрила в Twitter офіційний акаунт техпідтримки Apple Support. Мікроблог, що вже отримав галочку верифікації, публікує корисні поради, підказки, цікаві факти та інструкції, що стосуються “яблучних” сервісів і функцій i-пристроїв, а також відповідає на запитання користувачів.

Власний аккаунт в Twitter є і у редакції Звісток.Hi-tech. Підписуйтесь на @vestihitech, щоб не пропустити жодної важливої і цікавої IT-новини

На момент написання замітки на @AppleSupport було підписано майже 55 тисяч читачів. Одним з перших його твітів стала покрокова фотоинструкция про те, як швидко перетворити звичайний список контрольний (чек-лист) в додатку “Нотатки” на iPhone.

The Notes app has some awesome hidden tricks. A favorite of ours: how to turn lists into checklists. #AppleSupport pic.twitter.com/6fdzsRT1i4

— Apple Support (@AppleSupport) 3 березня 2016 р.

Крім того, на відміну від інших Twitter-акаунтів Apple, у @AppleSupport включений обмін особистими повідомленнями, тобто будь-який користувач Twitter можна звернутися в службу техпідтримки за порадою або рекомендацією. “Ми тут, щоб дати вам поради, підказки та корисну інформацію, коли вона так потрібна, а якщо у вас виникло питання, що ж — ми теж може допомогти вам з цим”, — сказано в описі @AppleSupport.

Tips and tutorials from the same Apple Advisors you know and trust – now available on Twitter. #AppleSupport pic.twitter.com/ERVDMUjXO1

— Apple Support (@AppleSupport) 3 березня 2016 р.

Облікові записи в Twitter є у багатьох топ-менеджерів i-компанії, включаючи гендиректора Тіма Кука, главу з маркетингу Філа Шиллера і віце-президента з програмного забезпечення Едді Кью. Тим не менш, самої Apple бракує присутності в соцмережах, а інші офіційні акаунти виробника “айфонів” (наприклад, App Store Apple Music і iTunes) швидше носять інформаційний характер.

Джерело: @AppleSupport

Оставить ответ