Asus і HTC зіткнулися з жорсткою конкуренцією з боку китайських виробників Android-смартфонів

размещено в: Новости | 0
Asus і HTC зіткнулися з жорсткою конкуренцією з боку китайських виробників Android-смартфонів
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Китайські смартфони досить популярні в країнах Азії та їх популярність зростає з кожним днем.

В результаті добре відомі у всьому світі бренди стикаються з жорсткою конкуренцією з боку китайських виробників мобільних пристроїв. Ми вже повідомляли про те, що Xiaomi став найкращим брендом смартфонів в Індії, обігнавши навіть Apple і Samsung. А тепер стало відомо, що HTC, Asus втрачають популярність під натиском китайських конкурентів.

Як повідомляє портал GizmoChina, посилаючись на джерела в ланцюжку поставок, HTC, Asus втрачають свою частку в Китаї, Індії і Південно-Східної Азії, в основному з-за зростаючої популярності в цих регіонах смартфонів від китайських виробників. Так, в минулому році Asus поставила лише 20 мільйонів смартфонів, тоді як спочатку планувала відвантажити не менше 25 мільйонів.

Asus докладає всі зусилля, щоб наростити продажі смартфонів середнього і високого класу, але ріст був утруднений дефіцитом поставок OLED-панелей. І оскільки Asus не змогла отримати достатню кількість OLED-панелей від Samsung Display, вона відмовилася від них на користь OLED-дисплеїв виробництва китайської компанії Tianma Micro-electronics.

HTC намагається наростити поставки своїх смартфонів у Китаї і на світових ринках, але в цьому їй заважає посилилася конкуренція з боку таких китайських брендів, як Huawei, Oppo, Xiaomi, Vivo та Gionee.

До речі, в грудні ще одна тайванська компанія Acer оголосила про свій відхід з індійського ринку смартфонів. У 2016 році вона продала в Індії лише 30 тисяч смартфонів.

Як очікується, найближчим часом Asus запустить нову серію смартфонів ZenFone 4, а HTC планує випустити в цьому році шість-сім нових смартфонів, в тому числі флагман HTC U. Допоможуть нові смартфони Asus і HTC у боротьбі з конкурентами за частку на ринку, покаже час.

Оставить ответ