Facebook почала показувати рекламу повноекранну

размещено в: Новости | 0
Facebook почала показувати рекламу повноекранну
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Соціальна мережа Facebook запровадила новий рекламний формат для бізнесу — Canvas. Він являє собою інтерактивний банер, який, замість того, щоб перенаправляти користувачів на сайт рекламодавця, по натисненню розгортатиметься на весь екран смартфона. Canvas вже освоїли великі компанії, такі як Coca Cola, ASUS, l’occitane і lowe’s.

Canvas завантажується набагато швидше, ніж зовнішні веб-сторінки, і дозволяє глибше залучити користувачів до процесу взаємодії з брендом. Банери з “прокручувати” інтерфейсом, які вже почали з’являтися в “Хроніці”, можуть містити мультимедійні елементи, у тому числі зображення, слайд-шоу і відео.

У Facebook говорять, що Canvas працює ефективніше, ніж статичні оголошення. Інтерактивну рекламу Coca Cola, наприклад, переглядали в середньому близько 18 секунд — досить довгий час для мобільних пристроїв.

Крім того, пізніше в цьому році Facebook збирається пустити рекламодавців у програму Messenger. Як повідомив сайт TechCrunch, партнерам соцмережі дадуть можливість відправляти звичайні повідомлення користувачам — але тільки тим, які раніше вступали в листування з даними рекламодавцем через Facebook.

Джерело: блог Facebook

Оставить ответ