Facebook показала власну бот-платформу

размещено в: Новости | 0
Facebook показала власну бот-платформу
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

На конференції F8, що відкрилася сьогодні в Сан-Франциско, компанія Facebook надала стороннім розробникам доступ до нових інструментів, за допомогою яких вони зможуть створювати чат-ботів для Messenger. Віртуальні помічники можуть використовуватися для автоматизованої консультації по продуктам, довідок, замовлення продуктів і послуг, показу зображень та іншого вмісту.

За словами глави соцмережі Марка Цукерберга, комбінація алгоритмів обробки природної мови і штучного інтелекту дозволяє зробити процес розмови з чат-ботами відрізнятись від спілкування з цими людьми. Платформа Bots on Messenger з Send/Receive API дозволяє відправляти користувачам не звичайний текст, а інтерактивні повідомлення із зображеннями, посиланнями, кнопками та іншими елементами, з якими можна взаємодіяти.

Листуючись з роботом, користувач зможе миттєво забронювати столик в ресторані або в будь-який момент купити поранившийся продукт, гортаючи каталог товарів. У число перших партнерів Facebook увійшли служба доставки квітів 1-800 Flowers і телеканал CNN. 1-800 Flowers дозволить замовити букет, просто повідомивши чат-боту ім’я одного, а у робота CNN можна буде попросити персональну добірку новин, що відповідає інтересам конкретного користувача.

Live Video API дозволить розробникам вбудовувати “живі” відеотрансляції з Facebook в інші додатки, як Periscope в Twitter. Також компанія відкрила публічний доступ до кнопки Save on Facebook (“Зберегти на Facebook”), яка дозволяє відкладати цікаві матеріали, що зустрілися в Мережі, щоб переглянути їх пізніше. Збережений контент можна відкрити на будь-якому пристрої, з якого є доступ до додатка або веб-версії соцмережі. Першою кнопку Save можна буде побачити на сайтах Overstock і Product Hunt.

Крім цього, на F8 була показана нова професійна 360-градусна камера — Surround 360. Прилад обладнаний 17 3D-об’єктивами (4 мегапікселя кожен), які можуть захоплювати відео в дозволі 8K. При цьому, на відміну від аналогів, відзнятий матеріал практично не вимагає постобробки. Новинка буде продаватися за $30 тисяч.

Джерело: TechCrunch

Оставить ответ