Facebook “порадує” рекламою в програмі Messenger

размещено в: Новости | 0
Facebook “порадує” рекламою в програмі Messenger
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Добровільно-примусово перевівши своїх мобільних користувачів на спілкування в окремому додатку Messenger, соцмережа Facebook довгий час ніяк не намагалася заробити на них – принаймні, прямо. Незабаром це зміниться.

Про плани Facebook відкрити Messenger для рекламодавців повідомляє TechCrunch. Інтернет-видання посилається на що знаходиться в його розпорядженні документ – лист від адміністрації соцмережі її провідним рекламним партнерам. Імовірно, зміни в Messenger повинні відбутися до кінця 2 кварталу 2016 року.

Читайте також: Facebook Messenger навчився замовляти таксі

Мова, втім, не йде про появу в мобільному чат-клієнт банерів або оголошень. Рекламодавцям дадуть можливість відправляти звичайні повідомлення користувачам – але тільки тим, які раніше вступали в листування з даними рекламодавцем через Facebook.

Читайте також: Facebook анонсувала віртуального помічника для Messenger

Крім того, соцмережа вже реалізувала підтримку коротких посилань виду fb.com/msg/название_бренда – по кліку на них користувачі зможуть швидко почати чат з адміністраторами сторінки Facebook-сторінки бренду або організації. Тільки таким користувачам, які не проти попереписуватися з компаніями в соцмережі, і будуть надалі приходити від них рекламні повідомлення.

Джерело: TechCrunch

Оставить ответ