Google таємно розробляє “інтелектуальний” мессенджер

размещено в: Новости | 0
Google таємно розробляє “інтелектуальний” мессенджер
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Пошуковий гігант Google зайнятий розробкою чату нового покоління. Додаток дозволить не тільки вести звичайне листування з друзями і колегами, але і спілкуватися з “розумними” ботами, здатними знаходити відповіді на питання користувача в різних джерелах.

Навіть просто за кількістю активних користувачів Hangouts без бою програє більш успішних конкурентів. В Google, мабуть, усвідомили, що нинішній месенджер корпорації — Hangouts — також не витримує конкуренції з аналогами на рівні технологій та ідей.

Технологія “ботів” (правда, поки що не надто інтелектуальних) використовується в Telegram, Facebook Messenger працює над інтеграцією різних сервісів (наприклад, таксі) і персональним асистентом, інтегрує різні сервіси та найпопулярніше чат-додаток в Китаї, WeChat.

За даними джерел The Wall Street Journal, для свого нового додатка Google використовує технологію чатботов. При цьому вона буде спиратися на передові розробки корпорації в області штучного інтелекту і машинного навчання. “Боти” зможуть шукати відповіді на запити користувачів в Інтернеті та інших джерелах.

The WSJ стало відомо також, що проект по розробці нового чату був запущений не менше року тому, а керує ним ветеран Google Нік Фокс. Раніше в цьому році він отримав посаду віце-президента корпорації по комунікаційних продуктів. За даними одного з джерел, Фокс намагався організувати купівлю Google невеликого стартапу 200 Labs, розробив свого роду магазин і рейтинговий сервіс для ботів в Telegram. Стартап від поглинання відмовився і в даний час працює над технологією, яка сама буде підбирати найбільш підходящого чатбота для відповіді на поставлене користувачем питання.

Читайте також: Військових роботів запрягли в упряжку Санта-Клауса

У Google хочуть реалізувати щось аналогічне — щоб чат-додаток пропонувало користувачеві ботів залежно від його потреб, так само, як зараз пошук Google видає посилання у відповідь на пошуковий запит. Така стратегія зрозуміла — адже незабаром умнеющие месенджери почнуть всерйоз конкурувати з Google як з основним інструментом для виявлення інформації в Мережі.

Видання зазначає, що навіть такі просунуті технології не гарантують новим додатком Google успіху. Справа в тому, що користувачі встановлюють месенджер, коли його вже використовує хтось з їхніх контактів. Поки чатах Google не вдавалося досягти такого ефекту, незважаючи на те, що пошту корпорації — Gmail — використовують сотні мільйонів чоловік. Назва нового сервісу і навіть приблизні терміни його запуску поки невідомі.

Джерело: The Wall Street Journal

Оставить ответ