Місячна аудиторія сайтів і мобільних додатків Google перевищила аналогічний показник “Яндекса”. Про це повідомляє “Ведомости”, посилаючись на статистику TNS. У дослідженні враховувалися жителі міст з населенням понад 700 000 осіб у віці від 12 до 64 років.
За даними дослідницької фірми за квітень поточного року, хоча б один раз сайтом Google (десктопної або мобільною версією, або через додатки для мобільних пристроїв) скористалися 20,5 млн росіян. Аудиторія “Яндекса” склала трохи менше – 20,4 млн, аудиторія Mail.Ru – 19,3 млн чоловік.
У той же час, за показником щоденної аудиторії з усіх типів пристроїв “Яндекс” продовжує лідирувати – у російського пошукача цей показник становить 12,3 млн користувачів. Другу сходинку в рейтингу щоденної відвідуваності займає соцмережа “ВКонтакте” (12,1 млн), а третю – Google (11 млн).
В “Яндексі” газеті заявили, що російський і американський пошуковики в Рунеті дуже близькі один до одного за розміром аудиторії – і щоденної, місячної, – щоб однозначно заявляти про першість того або іншого. “Наскільки “Яндекс” перевершує Google на настільних комп’ютерах і ноутбуках, настільки Google перевершує “Яндекс” на мобільних пристроях”, – цитують “Ведомости” свого співрозмовника.
Джерело: