Google відмовиться від Flash-реклами

размещено в: Новости | 0
Google відмовиться від Flash-реклами
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Компанія Google забила ще один цвях у кришку труни технології Adobe Flash, яка раніше широко використовувалася для виведення мультимедійного вмісту в браузерах. З 30 червня 2016 року інтернет-пошуковик перестане приймати оголошення, засновані на Flash. Показ Флеш-реклами триватиме до 2-го січня 2017-го, після чого мережі Display Network and DoubleClick Digital Marketing будуть повністю переведені на більш досконалий стандарт HTML5.

Мова, однак, йде про статичних банерів. Анімованої заборону реклами Google поки не торкнеться.

Google — один з багатьох великих гравців інтернет-ринку, які виступають проти Flash. Затятим противником технології Adobe, нагадаємо, був засновник Apple Стів Джобс, який критикував Flash за повільність, швидкий витрата заряду акумулятора і непридатність для сенсорних дисплеїв. В результаті застосування Flash “яблучної” продукції було заблоковано.

У вересні минулого року браузер Chrome почав блокувати деяку Flash-рекламу, а Mozilla — розробник Firefox — пообіцяла усунути підтримку плагіна Adobe до кінця 2016-го. Від Flash дистанціюється і сама Adobe, яка нещодавно перейменувала Flash Professional, інструмент для створення Flash-контенту, Adobe Animate.

Плагіни Adobe Flash відомі своєю нестабільністю, а також регулярно виявляються в їх системі безпеки уразливими. Відео в форматі HTML5 здатні відтворювати всі актуальні версії основних популярних браузерів без установки додаткових плагінів.

Джерело: Engadget

Оставить ответ