Hitachi розробила людиноподібного робота-консультанта

размещено в: Новости | 0
Hitachi розробила людиноподібного робота-консультанта
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Японська компанія Hitachi на прес-конференції в Токіо показала моторного робота EMIEW3, здатного розпізнавати навколишнє середовище і руху людей. В основу нової розробки лягла інноваційна система з декількох камер і датчиків, яка дозволяє гуманоиду самостійно обчислити в натовпі людину, виглядає розгубленим, наблизитися і запитати, чи потрібна йому допомога.

Новинка Hitachi може використовуватися для консультації відвідувачів торгових центрів, аеропортів, лікарень та інших установ. Як пише WSJ, EMIEW3 висотою близько 90 сантиметрів роз’їжджає зі швидкістю до 6 км/год — втричі швидше, ніж його конкурент Pepper, що надійшов у продаж влітку минулого року. SoftBank, що розробила Pepper, позиціонувала його як першого робота, що вміє розуміти людські емоції. Гуманоїд вже працює на посаді консультанта в кількох салонах стільникового зв’язку.

 

У Hitachi наполягають, що EMIEW3 більше пристосований для спілкування з людьми. По-перше, гуманоїд “говорить” на чотирьох мовах, включаючи англійську та японську. По-друге, робот підключений до “хмари” з штучним інтелектом, що дозволяє йому відправляти питання людей на обробку, коригувати поведінку, навчатися новим трюкам, а також обмінюватися інформацією з “колегами”.

Реліз EMIEW3 заплановано на 2018 рік. На відміну від Pepper, робот-консультант буде доступний за межами Японії.

Джерело: The Wall Street Journal

Оставить ответ