Інтернет-сервіси Yahoo втрачають відвідуваність

размещено в: Новости | 0
Інтернет-сервіси Yahoo втрачають відвідуваність
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Ключові онлайн-сервіси американської компанії Yahoo стрімко втрачають відвідуваність. Як повідомляє видання The Information, у розпорядженні якого виявилися конфіденційні документи, інтернет-трафік головних активів Yahoo — пошти, пошуку і домашньої сторінки — продовжує неухильно скорочуватися, а кількість мобільних користувачів — знижуватися.

Так, в перший тиждень грудня на Yahoo Mail щодня заходили 56,9 мільйона осіб (на 11,5% менше, ніж у перші сім днів грудня 2014 року), 24,4 мільйона — з мобільних пристроїв (на 2,9% менше), а проведений ними в пошті час впало на 31,6% — до 1,2 мільярда хвилин. Приблизно на стільки ж погіршилися показники домашньої сторінки Yahoo.com.

Також впала на 8,8% відвідуваність пошукового сервісу Yahoo Search. Зростання показали тільки окремі служби Yahoo — мережа мікроблогів Tumblr, прогноз погоди Yahoo Weather та новини спорту Yahoo Sports.

На минулому тижні в Yahoo зізналися, що компанія вивчає можливість продажу ключових інтернет-активів. В угоді, за чутками, зацікавлений стільниковий оператор Verizon, а також приватні инвестфирмы Bain і TPG.

Імовірно, Yahoo може позбутися акцій в китайському гіганті інтернет-торгівлі Alibaba Group Holding, який оцінюється більш ніж в 32 мільярди доларів. Крім того, компанія володіє 35% акцій Yahoo Japan вартістю близько $8,5 мільярда.

Колись Yahoo була одним з найбільших гравців на інтернет-ринку. Тим не менш, незважаючи на падіння відвідуваності, у минулому жовтні всі сервіси компанії разом узяті відвідали 210 мільйонів чоловік (дані comScore), що ставить Yahoo на третє місце після Google і Facebook в США.

Джерело: The Information

Оставить ответ