Китайським сайтів заборонили публікувати новини без схвалення влади

размещено в: Новости | 0
Китайським сайтів заборонили публікувати новини без схвалення влади
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Найбільших онлайн-ЗМІ Китаю зобов’язали попередньо узгоджувати контент з владою. Заборона на вільну публікацію було накладено після того, як чотири новинних веб-сайту, що належать місцевим компаніям Sina, Sohu, NetEase і Phoenix, “серйозно порушили” прийнятий в 2015 році закон про інтернет-регулювання, що обмежує незалежний репортаж.

Видання посилалися на власні джерела, у той час як закон зобов’язує їх засновувати матеріали на повідомленнях із державних ЗМІ. У результаті Адміністрація по кіберпростору Китаю (CAC) виписала вищезгаданим компаніям адміністративний штраф, а також змусила їх закрити доступ до декількох веб-сторінок.

Як зазначає The New York Times, в останні роки на китайських новинних сайтах все частіше виходять журналістські розслідування. Зокрема, публікувалися матеріали, присвячені арешту зятя колишнього урядового чиновника, а також про забруднення пекінської школи їдкими хімічними речовинами.

Посилення заходів з регулювання інтернет-простору Китаю стався на тлі раптової відставки глави CAC Лу Вея, який був знятий з посади кілька тижнів тому. Саме Вей курирував прийняття кількох законів, що посилюють контроль уряду над інтернет-сайтами та соціальними медіа.

Джерело: The New York Times

Оставить ответ