Microsoft вказала в рекламі на “відсталість” комп’ютерів Apple

размещено в: Новости | 0
Microsoft вказала в рекламі на “відсталість” комп’ютерів Apple
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Компанія Microsoft запустила нову маркетингову кампанію, спрямовану проти Apple. У низці рекламних роликів, сопровожденных теглайном “ПК з Windows 10 вміють більше”, корпорація натякає на “неповноцінність” Mac, вказуючи, що Windows-комп’ютери володіють підтримкою сенсорних екранів, голосової помічниці (втім, Siri може дістатися до “маків” вже цієї осені) і входом в систему “по обличчю”.

 

“Такого немає навіть на нових ‘маках'”, — стверджує одна з героїнь, вражена функцією розпізнавання осіб Windows Hello.

 

В інших відео Microsoft показує, як Windows-пристрої дозволяють малювати прямо на екрані (“мені це подобається, а в мого ‘маку’ немає тачскріна”) і звертатися до асистентки Cortana.

 

Microsoft і Apple вже давно ведуть між собою “рекламні” війни. Наприклад, у середині 2000-х Apple запустила вірусну кампанію Get a Mac, намагаючись довести перевагу “маків” над Windows-комп’ютерами. У “серіалі”, що складається з більш ніж 80 роликів, роль ПК грав чоловік середніх років в костюмі (Джон Ходжман), а Mac — молодий “креативщик” в джинсах (відомий комедійний актор Джастін Лонг).

 

У 2013 році Microsoft розмістила на YouTube кілька відео, висміюють нові “айфони”. Кампанія, яка “була задумана як безтурботна насмішка над нашими друзями з Купертіно”, була розкритикована користувачами за низький бюджет і відсутність гумору, а розробник Windows, визнавши провал, посмешно видалив рекламу.

Втім, кажущуяся ворожнеча між Microsoft і Apple — не більш ніж маркетингові підколки. Про це корпорація нагадала в недавньому різдвяному ролику, в якому її співробітники обіймають і вітають своїх “яблучних” колег зі святами.

Джерело: Business Insider

Оставить ответ