Ощадбанк розробляє власний мессенджер

размещено в: Новости | 0
Ощадбанк розробляє власний мессенджер
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Ощадбанк розробляє власний мессенджер, що працює на пристроях iOS, з можливістю грошових переказів. В першу чергу сервіс буде орієнтований на продаж товарів і послуг компаніями, зареєстрованими в ньому.

Бета-тестування сервісу розпочнеться в серпні – про це повідомив керівник сервісів “Сбербанк Онлайн” Володимир Стасевич газеті “Комерсант”. Месенджер буде інтегрований з додатком “Сбербанк Онлайн”. Спілкуючись з допомогою месенджера користувачі зможуть не лише користуватися різними сервісами але і оплатити їх. Заробляти банк має намір на комісії з постачальників товарів і послуг, які заведуть в месенджері свій бізнес-аккаунт.

Ідея Ощадбанку аналогічна до вже реалізованої в Китаї – у найпопулярнішому там месенджері WeChat зареєстровано вже понад 8 млн бізнес-акаунтів. Через WeChat користувачі можуть попередньо записатися в лікарню, зробити запит на отримання кредитної картки або візи. Можливість платежів також реалізована.

Джерело: “Комерсант”

Оставить ответ