Перший рік на ринку для Apple Watch виявився успішнішим, ніж для iPhone

размещено в: Новости | 0
Перший рік на ринку для Apple Watch виявився успішнішим, ніж для iPhone
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

“Розумні” годинник від Apple Watch, що вийшли в квітні минулого року, виявилися в два рази успішніше самого першого iphone. За оцінкою аналітиків з IDC, за рік “яблучна” корпорація продала 12 мільйонів надягають гаджетів, тоді як iPhone 1-го покоління в 2007 – 2008-му, — тільки 6,1 мільйона.

Для порівняння, перша модель iPad, що з’явилася в квітні 2010 року, розійшлася тиражем 19,5 мільйона штук, а плеєр iPod, реліз якого відбувся у жовтні 2001 року, — 0,6 мільйона. Раніше в IDC назвали Apple третім найбільшим виробником надеваемой електроніки в світі. Як підрахувала аналітична фірма, компанія Тіма Кука отримала частку 14,9%, опинившись трохи позаду китайської Xiaomi (15,4%) і Fitbit (26,9%).

Читайте також: Місяць з Apple Watch: навіщо годинах “розум”?

Згідно з результатами опитування, проведеного Wristly, 93% з 1150 володарів смарт-годин Apple “задоволені” або “дуже задоволені” своєю покупкою. Тим не менш, Apple Watch — не ідеальні годинник. Їх часто критикують за повільність, слабкий процесор, відсутність GPS, сильну залежність від iPhone і батарейку, яку потрібно заряджати кожен день.

Як пише The Wall Street Journal, Apple активно працює над усуненням недоліків гаджета. В Apple Watch 2-го покоління, наприклад, очікується підтримка підключення до стільникових мереж і більш потужний чіп. Так, користувачам більше не знадобиться мати поруч смартфон, щоб надіслати повідомлення iMessage або зробити дзвінок.

Також ходять чутки, що “Apple Watch 2″ стануть на 40% тонше, а показати їх можуть в червні на конференції WWDC 2016 яких, за даними аналітика KGI Securities Хв Чі Куо, у вересні, разом з iPhone 7.

Джерело: The Wall Street Journal

Оставить ответ