Поставки “розумних” годин вперше впали

размещено в: Новости | 0
Поставки “розумних” годин вперше впали
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Обсяги поставок “розумних” годин у II-му кварталі 2016 року впали вперше в історії. Дослідницька фірма IDC поклала провину за скорочення ринку на Apple: “яблучна” компанія виявилася єдиним великим виробником з топ-5, пережили спад.

Як підрахували аналітики, в минулому кварталі на світовий ринок було відвантажено 3,5 мільйона смарт-пристроїв, з них майже половина (1,6 млн штук) — Apple Watch (частка — 47%). Це на 32% відсотка менше, ніж за той же період 2015 року (5,1 мільйона), коли i-години утримували 72% ринку (3,6 млн штук).

Постачання інших виробників зросли на 25-75%. Так, Samsung відвантажила близько 600 тисяч смарт-гаджетів (частка — 16%) завдяки успішному дебюту Gear S2 на ринку США, Lenovo — 300 тисяч (9%), LG — стільки ж (8%). Замкнула п’ятірку Garmin — 100 тисяч (4%), однак ця компанія залишається нішевим гравцем, оскільки її Connect IQ-сумісні пристрої розраховані в основному на професійних спортсменів.

Треба мати на увазі, що “розумні” годинник — це одна з підкатегорій надеваемой електроніки, тому у звіт IDC не включені такі великі бренди, як Fitbit. Apple як і раніше тримає половину ринку, а відвоювати позиції їй може допомогти операційна система watchOS 3, яка покликана зробити Apple Watch ще більш “розумними”.

Читайте також: Apple Watch спробують зробити зручніше за допомогою нової ОС

Нова ОС, показана в травні на конференції WWDC, наділяє пристрою новими функціями для фітнесу та здоров’я, підвищує швидкість роботи і оптимізує навігацію. Самі програми вантажаться набагато швидше, оскільки тепер інформація оновлюється у фоновому режимі. Реліз watchOS 3 запланований на осінь.

Джерело: IDC

Оставить ответ