Рекламна технологія Snapchat розпізнає об’єкти на фото

размещено в: Новости | 0
Рекламна технологія Snapchat розпізнає об’єкти на фото
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

“Ефемерний” мессенджер Snapchat запатентував рекламний механізм, який буде розпізнавати об’єкти на фотографіях для обслуговування спонсорських фільтрів. Нова технологія визначить, що зображено на “снэпах”, і запропонує користувачеві накласти поверх картинки стікер або фільтр від рекламодавця.

Як уточнює The Verge, компанія подала патентну заявку ще в січні минулого року, а раніше в цьому місяці вона була опублікована на сайті Бюро США по патентах і торгових марках (USPTO). Систему можна назвати доповненням до геофильтрам Snapchat, які дозволяють накласти кастомный фільтр в залежності від місця розташування. Звичайні користувачі можуть стилізувати фото безкоштовно, а рекламодавці, які хочуть створити фільтр для просування продукту або бренду, повинні заплатити.

Наприклад, якщо новий механізм Snapchat “побачить” на знімку чашку кави або меню, він запропонує користувачеві розмістити поруч стікер від кавового бренду або ресторану. Крім того, в патентній заявці згадується автоматизована система аукціонів, яка дозволить рекламодавцям робити ставки і викуповувати права на певні об’єкти.

Спонсорські фільтри — це черговий маркетинговий інструмент, який може допомогти Snapchat істотно наростити виручку до наступного року. Як зазначалося у доповіді для інвесторів, утекшем в Мережі деякий час назад, в 2017-му компанія має намір заробити від $500 млн. до $1 мільярда (при цьому в 2015 році вона виручила “всього” $59 мільйонів).

Джерело: The Verge

Оставить ответ