“Ринку смартфонів є куди рости”. Інтерв’ю Аркадія Графа, глави Samsung Mobile в Росії

размещено в: Новости | 0
“Ринку смартфонів є куди рости”. Інтерв’ю Аркадія Графа, глави Samsung Mobile в Росії
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

В рамках CIS Forum 2016, що пройшов у середині лютого в Лісабоні, компанія Samsung представила весь спектр своїх новинок, а представники корейського гіганта поділилися своїм баченням майбутнього високих технологій. Про те, як у Samsung збираються діяти на ринку мобільних пристроїв в нинішній непростій ситуації, головному редактору Звісток.Hi-tech Миколі Белкину розповів в інтерв’ю глава Samsung Mobile в Росії Аркадій Граф.

НБ: Глобальний ринок смартфонів, схоже, близький до насичення. Принаймні, більшість експертів прогнозують уповільнення зростання, або взагалі стагнацію. Відчула Samsung це на собі, принаймні, в Росії, і як буде коригуватися в поточній ситуації стратегія компанії? Чим постараєтеся здивувати споживачів?

АГ: У будь-якому випадку, технології змінюються, на зміну старим приходять нові. Ми чекаємо, коли з’являться більш енергоефективні акумулятори, камери смартфонів кардинально поліпшуються вже зараз. Інновації будуть підштовхувати користувачів до купівлі нових пристроїв.

Якщо ж говорити про практичну сторону, а не про футуристичної, то все насправді не так похмуро. Наприклад, поточна частка абонентів стільникового зв’язку в Росії, які користуються смартфонами, все ще значно менша, ніж частка смартфонів в загальних продажах мобільників. Люди дійсно активно міняють старі кнопкові телефони на “розумні”, але частка таких користувачів поки ще не досяг і половини. У 2014 році частка власників смартфонів в Росії становила 35%, в 2015-м – 45-47%. Тобто у половини росіян “розумного” телефону поки що немає – це один чинник зростання продажу, який буде діяти в найближчі роки.

По-друге, виробники продовжують робити свої пристрої більш привабливими і цікавими. Напевно, гонка за розмірами дисплея закінчилася, все-таки розмір руки покупця визначає відповідний розмір смартфона. Ми бачимо, що частка смартфонів з діагоналлю понад 4,5 дюймів займає в грошах близько 70% продажів.

Але йде робота з технічною частиною – поліпшуються процесори, зростає якість екранів, підвищується енергоефективність. Так що люди неминуче будуть купувати смартфони. Інша справа, що, якщо говорити про поточної економічної ситуації, ці покупки стануть рідше. Але це також означає, що люди будуть більше зацікавлені у функціональних, якісних і довговічних апаратах, і будуть орієнтуватися на надійні, перевірені бренди, до яких відноситься і Samsung. Ми постараємося запропонувати споживачам вигідні, цікаві технологічні рішення у всіх цінових сегментах і з різними діагоналями екрану. У нас є і флагмани, і більш доступна лінійка Galaxy A – покупець може вибрати і користуватися стільки, скільки йому буде потрібно.

НБ: А як справи з продажем у Росії зараз? Вже у минулому році виробники зіткнулися з проблемами, викликаними падінням рубля, зараз ситуація не краще – як зробити так, щоб продажі не зупинилися?

АГ: Попит на початку 2016 року насправді виявився, на диво, вище, ніж попит в аналогічному періоді 2015-го року. Частково це пояснюється тривалими стрибками курсу рубля – люди намагаються зробити покупки до того, як ціна пристрою на полиці магазину зросте. До того ж, і виробники, і роздрібні гравці намагаються створити додаткові мотиваційні чинники для споживачів, щоб вони частіше здійснювали покупки. Це і комфортні умови покупки в кредит, і робота з стільниковими операторами та їх пропозиціями у вигляді субсидій, і ряд інших речей, які стосуються, наприклад, сервісного обслуговування. Все це в різних формах було і раніше, але зараз це пропонується покупцям більш активно. Ну і постійно вигадують щось нове, щоб зробити покупку для користувача комфортною, легкої і необтяжливою.

НБ: Немає у Samsung планів диверсифікувати свої лінійки, створивши, подібно іншим виробникам, окремий бренд “молодіжних” або просто більш доступних пристроїв?

АГ: Зараз про це не йдеться, у нас є суббренд Galaxy, який об’єднує всі смартфони в рамках мобільних пристроїв. Цей бренд досить сильний, у багатьох країнах саме так називають смартфони Samsung – “Galaxy”, без згадки виробника. Тому необхідності в додатковому бренд немає. Крім цього, ми вже серйозно оптимізували наш модельний ряд, скоротивши кількість можливих назв до мінімуму. У нас три основних лінійки Galaxy S, Galaxy A і Galaxy J – думаю, додаткових дій не потрібно. Новий бренд – це і додаткові інвестиції і, можливо, введення покупця в оману.

НБ: А як Samsung планує діяти на ринку планшетів? Цей ринок почав стискатися – пристрої служать довго, змінюють їх не частіше комп’ютерів, більшість зацікавлених в них покупців вже їх купили.

АГ: Все вірно, ринок планшетів в цілому падає. Потрібно подумати, як не лише утримати позиції, але і спробувати наростити на ньому свою частку. Тому Samsung відкриває нові ніші, пропонує нові типи пристроїв. Наприклад, це Galaxy View – нове концептуальне пристрій, який багато знайшли цікавим для домашнього використання, як додатковий екран, використовуваний в іншому, ніж зазвичай для планшетів, форматі.

Крім того, ми нещодавно презентували потужну робочу станцію TabPro S з Windows 10 – це ще одна ніша, в якій у нас не було продуктів весь 2105-й рік. Швидше за все, ми запропонуємо та бюджетне рішення, звичайний планшет, це може бути пристрій з невеликим екраном, яке буде коштувати дешевше, ніж існуючі моделі, в рамках поточного модельного ряду. Швидше за все, ми також представимо в цьому році продовження лінійки TabPro з електронним пером S Pen.

Тобто ми утримуємо позиції на ринку планшетів за допомогою поточного модельного ряду, плюс намагаємося вийти на нові ніші. Флагмани поки будуть оновлюватися кожен рік, але інші, менш популярні категорії, будуть оновлюватися рідше.

НБ: Ми заговорили про нішевих пристроях, і мені відразу згадалася Galaxy Camera – то камера на Android, то смартфон з зум-об’єктивом і високою якістю зйомки. Немає планів продовжувати лінійку?

АГ: Флагманські смартфони Samsung в даний час знімають настільки добре, що в наявності окремого продукту немає необхідності. Так що планів продовжувати лінійку Galaxy Camera у нас немає.

Оставить ответ