Російський банк поселив платіжного бота в Facebook Messenger

размещено в: Новости | 0
Російський банк поселив платіжного бота в Facebook Messenger
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Банк “Точка”, що входить в ФГ “Відкриття” запустив чат-бота в Facebook Messenger. Бот допоможе переглядати інформацію по рахунку, подзвонити в службу підтримки або провести платіж. Як пише газета “Ведомости” з посиланням на представника компанії, це перший в світі чат-бот, здатний проводити платежі.

У широкому сенсі чат-бот (chat — базікати, bot — робот) — це комп’ютерна програма, яка може розмовляти з людиною на звичайному, зрозумілою йому мовою, за допомогою тексту або голосу. З чат-ботом банку “Точка” можна спілкуватися за допомогою тексту, написавши в особисті повідомлення сторінки банку в Facebook. Платежі можуть здійснювати тільки зареєстровані користувачі інтернет-банку, призначеного для індивідуальних підприємців та юридичних осіб.

Як повідомила “Ведомостям” представник компанії Яна Ганник, для того, щоб провести платіж, чат-бот просить користувача авторизуватися. Авторизація відбувається на окремій сторінці, без збереження чат-ботом логінів і паролів. Для підтвердження платежу необхідно ввести код, що приходить по СМС.

Нові платежі чат-бот поки не проводить, він уміє тільки повторювати вже зроблені, наприклад платежі на рахунок мобільного оператора. Однак незабаром з’явиться можливість для проведення нових платежів, причому для цього достатньо буде просто сфотографувати платіжний документ. У компанії стверджують, що безпека при взаємодії з чат-ботом знаходиться на тому ж рівні, що і при роботі з інтернет-банком.

Джерело: “Відомості”

Оставить ответ