“Розумних” годин вперше продано більше, ніж швейцарських

размещено в: Новости | 0
“Розумних” годин вперше продано більше, ніж швейцарських
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

В IV-му кварталі 2015 року на світовий ринок було вперше поставлено більше “розумних” годин, ніж “класичних” швейцарського виробництва. Як повідомляється в доповіді аналітичної фірми Strategy Analytics, всього за квартал було відвантажено 8,1 мільйона смарт-пристроїв, а більшу їх частину (5,1 мільйона, або 63%) склали Apple Watch.

За i-виробником слід Samsung, яка поставила 1,3 мільйона (або 16%) Gear 2 і інших моделей. Таким чином, 8 з 10 “розумних годин, відвантажених на світовий ринок за три останніх місяці 2015 року, були виробництва Apple або корейської компанії.

Читайте також: Movado Bold Motion: аналогові смарт-годинник без екрана

Світові продажі рік-до-року зросли на 316%: з 1,9 мільйона штук в кінці 2014-го до 8,1 мільйона в IV-му кварталі 2015-го. Аналітики пояснили зростання підвищеним попитом на надеваемую електроніку в Північній Америці, Західній Європі та Азії.

Ринок традиційних швейцарських годинників, навпаки, в останньому кварталі минулого року скоротився на 4,8% — до 7,9 мільйона штук. У 2014-му їх було поставлено 8,3 мільйона.

Читайте також: TAG Heuer представила “розумні” годинник з чіпом Intel

На думку виконавчого директора Strategy Analytics Нілу Моустона, швейцарські виробники відреагували на загрозу вчасно, вважаючи, що смарт-годинник — це віяння моди, яка скоро пройде. Деякі бренди пізно, але включилися в гонку, в результаті катастрофічно відставши від лідерів (наприклад, на “розумні” моделі Tag Heuer припав всього 1% ринку).

Джерело: Strategy Analytics

Оставить ответ