Stationeers — симулятор управління космічною станцією від творця DayZ

размещено в: Новости | 0
Stationeers — симулятор управління космічною станцією від творця DayZ
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Не так давно стало відомо, що новозеландська студія RocketWerkz, очолювана творцем DayZ Діном Холом (Dean Hall), більше не працює над амбітним симулятором виживання в космосі Ion, анонсованим на Е3 2015.

Як з’ясувалося, деякі напрацювання, пов’язані з скасованої грою, лягли в основу Stationeers — симулятора управління космічною станцією, анонс якого пролунав під час лондонського заходи EGX Rezzed 2017. Гра буде випущена за програмою раннього доступу в цифровому магазині Steam.

«У Stationeers, натхненної улюбленої багатьма Space Station 13, вам належить керувати будівництвом і обслуговуванням космічної станції або поодинці або з друзями в онлайн-режимі, — описують гру автори. — Складні системи, пов’язані з атмосферою, виробництвом енергії, медициною, сільським господарством, продовольством і гравітацією змусять вас продумувати кожен крок».

Варто звернути увагу на те, що Stationeers — не та «велика багатокористувацька гра», про яку Хол говорив у вересні 2016 року. Над анонсованим проектом працює команда з шести чоловік, тоді як загальний штат RocketWerkz налічує чотири десятки співробітників. «Ми не хочемо вводити геймерів в оману, змушуючи їх думати, ніби мова йде про хардкорних шутері від першої особи на три тисячі осіб, — сказав геймдизайнер в інтерв’ю порталу Eurogamer, який виступає організатором EGX Rezzed. — Це щось інше. Так, це хардкорних гра, але вона нішева.

Про створення такого проекту я подумував років десять. Зараз наша студія також працює над великою вражаючою грою, але це не вона. Але тим не менше я вже присвятив Stationeers чимало часу і дуже захоплений цим проектом».

«Поки неясно, чи зможе ця гра стати успішною, — додав Хол. — Ми розраховуємо продати хоча б 20 тис. копій. Вона вже більше місяця знаходиться у стадії закритого тестування, і наступний етап — залучити широку публіку, щоб з’ясувати, наскільки користувачі в ній зацікавлені».

Мультиплеєрний симулятор виживання у відкритому світі DayZ, створений студією Bohemia Interactive на основі головного творіння в кар’єрі Холу — модифікації до Arma 2, четвертий рік поспіль продається за програмою раннього доступу. Stationeers буде використовувати таку ж схему розробки і поширення, незважаючи на те, що вона викликає неприйняття у багатьох геймерів — і навіть у самого Холу.

«Після DayZ я твердо вирішив, що більше не буду випускати ігри в Early Access, — сказав він. — Але після довгих розмов з Тайнаном Сильвестром (Tynan Sylvester) з RimWorld і Феліпе Фалангом (Felipe Falanghe), створив Kerbal Space Program, я зрозумів, що [Kerbal Space Program] вийшла б зовсім не такою, якби її розробка проходила за закритими дверима. А ще мені здається, що мої ідеї — повна нісенітниця, тому мені просто необхідно, щоб гравці самі їх відфільтрували».

За словами Холу, команда хоче якнайшвидше отримати відгуки від гравців і перейти на наступний етап розробки. «Найважливіше для нас — не повторити помилок минулого і випустити якісну гру», — сказав геймдизайнер.

Оставить ответ