Стільникові оператори дадуть відкупитися від мобільної реклами

размещено в: Новости | 0
Стільникові оператори дадуть відкупитися від мобільної реклами
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Операторам мобільного зв’язку пропонують спосіб заробити на невдоволення абонентів настирливої рекламної на мобільних версіях інтернет-сайтів. Заплативши певну суму, користувачі зможуть позбутися оголошень, а частина виручки піде на компенсації інтернет-ресурсів.

Про проведених з операторами “великої четвірки” (“Білайн”, “МегаФон”, МТС, Tele2) переговорах з цього питання розповів “Известиям” глава компанії AdStop, яка розробила систему блокування реклами, Євген Гордєєв. Аналогічні “анти-рекламні програми існують вже давно, проте все більше число сайтів відмовляється показувати контент використовують їх відвідувачам. AdStop, на відміну від них, може працювати прямо на обладнанні оператора зв’язку, не вимагаючи установки на смартфон.

AdStop, за словами Гордєєва, має домовленості з “близько 100 тисячами” сайтів, що вони не будуть пропонувати відвідувачам відключати блокування реклами, а натомість отримають відсоток від плати, що вноситься користувачем за послугу блокування. Коштувати вона може від 30 до 100 рублів на місяць.

Втім, поки що лише представники “Ростелекома” підтвердили виданню, що готуються запропонувати користувачам платну послугу блокування реклами. В “Білайні” і Tele2 сказали, що робити цього не збираються, а в “Мегафоні” відмовилися від коментарів.

Джерело: “Вісті”

Оставить ответ