Створений росіянами в США пошуковик буде шукати “по-людськи”

размещено в: Новости | 0
Створений росіянами в США пошуковик буде шукати “по-людськи”
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Новий пошуковик Findo, здатний розуміти запити на природних людських мовах, запускає в США засновник російської компанії ABBYY Давид Ян. У Findo можна, наприклад, попросити знайти “презентацію, зроблену в грудні” хмарних сховищах, соцмережах, або на смартфоні. Своїми планами Ян поділився з газетою “Ведомости”.

Findo є продовженням платформи Compreno, проекту, розробленого ABBYY для аналізу тексту. Згідно зі статистикою компанії 20% користувачів знаходять потрібну інформацію далеко не відразу, саме на них і буде орієнтований новий пошуковик, який чи об’єднає і індексує всі доступні джерела інформації.

На даний момент новий продукт знаходиться на стадії тестування, а пошук вміє вести тільки англійською мовою. Але в майбутньому планується розширення мовної бази, в залежності від затребуваність сервісу в різних регіонах. У 2016 році ABBYY планує вкласти в Findo близько $1,4 млн, плюс до $1,5 млн, які компанія вже вклала в проект. Прибуток ABBYY планує отримувати або за рахунок платних опцій у безкоштовній версії пошуковика, або за рахунок ліцензування використовуються в Findo технологій іншим компаніям.

За словами Давида Яна, “конкуренти у Findo є, але вони або вміють шукати лише по одному типу сховища (хмарного або локального), або не розуміють природну мову і не бачать зв’язку між об’єктами”. Зареєструватися для використання нового пошуковика і завантажити iOS-клієнт для роботи з ним можна за адресою findo.io.

Джерело: “Відомості”

Оставить ответ