Світовий ринок планшетів впав на 10%

размещено в: Новости | 0
Світовий ринок планшетів впав на 10%
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Найбільші аналітичні компанії відзвітували про істотне скорочення світового ринку планшетів за підсумками 2015 року. Згідно зі статистикою Strategy Analytics, в минулому році було поставлено 224,3 мільйонів “таблеток” — на 8% менше, ніж у 2014-м. А за даними IDC, справи йдуть ще гірше: ця фірма оцінила спад на 10,1% (206,8 млн відвантажених пристроїв).

Планшетний ринок як і раніше веде за собою Apple: у 2015 році i-компанія відвантажила 49,6 мільйонів “айпадів”, зайнявши 24% ринку (дані IDC). Незважаючи на те що обсяги поставок впали на 21,8% у порівнянні з минулим роком, американському виробникові вдалося зберегти виручку за рахунок продажу дорожчих моделей, зокрема — недавно вийшов iPad Pro. В Strategy Analytics поставилися до “професійного” iPad прохолодніше, сказавши, 12,9-дюймовий планшет не виправдав очікувань в IV-му кварталі 2015 року, хоч він і володіє довгостроковим потенціалом на корпоративному ринку.

Читайте також: Огляд iPad Pro: мале у великому, велике в малому

Тим не менш, за IV-й квартал року одного тільки iPad Pro було поставлено близько 2 мільйонів, тоді як Microsoft відвантажила лише 1,6 мільйона планшетів Surface разом узятих. При цьому, як повідомили в IDC, велика частина продажів припала на Surface Pro, а не на більш доступну модель Surface 3. Експерти пояснили це тим, що покупці, вибираючи планшетник в якості заміни ПК, зацікавлені не стільки в ціні, як у продуктивності.

Читайте також: Світові поставки смартфонів перевищили 1,4 мільярда

Правда, IDC віднесла iPad Pro до розряду “відстібаємих” пристроїв (detachables — ті, що дозволяють звільнити екран від клавіатури/док-станції і користуватися ним в якості планшета), а не “класичних” планшетів (slates — як, наприклад, iPad Air). Таким чином, якщо категорія slates за рік скоротилася на 21,1%, то поставки detachables — подвоїлися.

Найближчий переслідувач Apple, Samsung, до 2015 року відвантажила 33,4 млн планшетів (16,2% ринку — дані IDC). Обсяги поставок корейської фірми також впали — на 16,1%. На третьому місці опинилася компанія Lenovo (11,2 мільйона, 5,4% ринку), яка в минулому році відвантажила майже стільки ж планшетів, скільки в попередньому.

Аналітики також особливо виділили Amazon, яка показала дуже успішний результат у IV-му кварталі, поставивши 5,2 мільйона “таблеток” проти 1,9 млн за той же період 2014-го. Різке зростання пов’язане з супердешевої моделлю за $50, що вийшла у період різдвяних свят.

Джерело: TechCrunch

Оставить ответ