Світовий ринок смартфонів: кінець росту і прорив BBK

размещено в: Новости | 0
Світовий ринок смартфонів: кінець росту і прорив BBK
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Аналітична компанія IDC опублікувала звіт про стан світового ринку смартфонів у першому кварталі 2016 року. Цифри вказують на стагнацію ринку, при цьому Samsung зберігає лідерство, але зростання виявилися здатні продемонструвати лише китайські виробники. Причому, якщо уважно проаналізувати дані, виходить, що серед китайців змінився лідер – це більше не Huawei.

З січня по березень 2016-го виробники поставили на ринок по всьому світу 334,9 млн штук смартфонів — всього на 0,6 млн більше, ніж роком раніше. Два перші рядки займають Samsung і Apple, і мова про зростання для них вже не йде – розвинені ринки, де, в основному, купують дорогі смартфони цих компаній, вже перенасичені.

При цьому ситуація для корейської та американської компаній складається дуже по-різному: в той час як поставки Samsung рік-до-року скоротилися досить незначно (на 0,5 млн штук до 81,9 млн), за що слід дякувати успіх Galaxy S7 і S7 edge, Apple просіла на 16,3% — з 61,2 до 51,2 млн штук. Частки ринку в штуках складають у Samsung 24,5% і 15,3% відповідно.

 

iCharts

 

На графіку вище і приводиться IDC таблиці третє місце в рейтингу постачальників відведено китайської Huawei (чому це не зовсім коректно — читайте нижче). Корпорація, другий рік активно нарощує присутність на ринках за межами Китаю, включаючи Європу і США, поставила в січні-березні 27,5 млн смартфонів — на 58,4% більше, ніж роком раніше. Сюди включені і поставки Nexus 6P — першого “еталонного” Android-смартфона, який Google доручила зробити китайської компанії.

Дані IDC про поставки смартфонів у 1 кварталі 2016-го. Натисніть для збільшення

У примітках до рейтингу постачальників смартфонів IDC вказує наступне: “”Постачальник” означає поточну компанію-власника (або холдингову компанію) для всіх брендів, які перебувають у власності і управляються як дочірні підприємства”. Однак, слідуючи цьому правилу, рейтинг було б скласти інакше. Виступаючи на 4-му і 5-му місцях бренди Oppo і Vivo мають спільного власника — китайську корпорацію BBK Electronics, на що напередодні звернув увагу у своєму Twitter російський журналіст і експерт по ринку електроніки Ельдар Муртазін. Сумарні поставки двох брендів (навіть трьох – OPPO також належить бренд OnePlus) за минулий квартал складають 32,8 млн штук, що більше, ніж у Huawei.

Темпи зростання брендів BBK рекордні — їх сумарна частка світового ринку в січні-березні 2015-го становила 4,1%, в цьому році — 9,8%. Це більше, ніж у Huawei (8,2%), тобто в рейтингу виробників BBK слід було б розмістити на третьому місці, а Huawei тільки – на четвертому. Oppo і Vivo за минулий рік вдалося наростити продажі в Китаї, ринок якого також минув фазу пікового зростання, так і провести успішну експансію за кордоном, включаючи Південно-Східну Азію, Близький Схід і Африку. У Китаї бренди BBK останнім часом концентрують маркетингові зусилля на регіональних ринках, за межами багатих мегаполісів, де смартфони ще є далеко не у всіх.

Джерело: IDC

Оставить ответ