Toshiba йде споживчого ринку Росії

размещено в: Новости | 0
Toshiba йде споживчого ринку Росії
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Компанія Toshiba ліквідує російський підрозділ з продажу телевізорів і кухонної техніки, включаючи холодильники і чайники. Причина відходу з російського споживчого ринку — висока конкуренція і коливання курсу валют. В результаті у японської корпорації залишиться тільки “дочка” в бізнес-сегменті, яка співпрацює з “Поштою Росії”, Ощадбанком і “Силовими машинами”.

“Ми повністю покинули споживчий ринок РФ. Ми продали всі товари ще в минулому грудні, коли був великий пік продажів”, — сказав газеті “Комерсант” гендиректор ТОВ “Тошиба Рус” Хіроакі Тезука. За його словами, японська компанія відчувала гостру конкуренцію з боку корейських виробників, в першу чергу Samsung і LG.

На частку Toshiba в Росії доводилося до 10% ринку телевізорів, тоді як корейські компанії займають близько 70%. При цьому Росія була найбільшим у Європі ринком збуту телевізорів: у 2012 році тут було продано близько 7 мільйонів ТБ, а в минулому — 10 мільйонів, сказав Тезука.

Як повідомив глава представництва Японської організації розвитку зовнішньої торгівлі (JETRO) Кунихиро Номура, поки що Toshiba не сповістила його про відхід зі споживчого ринку Росії. Офіційного повідомлення також не отримали реселери компанії.

Джерело: “Комерсант

Оставить ответ