Twitter сховала рекламу від “VIP-користувачів”

размещено в: Новости | 0
Twitter сховала рекламу від “VIP-користувачів”
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Компанія Twitter за останні кілька місяців значно скоротила обсяги або взагалі перестала показувати рекламу самим відомим і активним користувачам. Як повідомляє сайт Re/code з посиланням на інформовані джерела, тим самим платформа прагне надати особливо цінних блогерам найкращий досвід і зберегти їх залученість на колишньому рівні.

Twitter оцінює значимість того чи іншого користувача за низкою критеріїв. У розрахунок приймаються не тільки кількість “лайків” і відправляються твітів, але також їхня аудиторія. У число “VIP-користувачів”, наприклад, входять журналіст видання Пітер Кафка, на якого підписано понад 70 тисяч осіб, а також головний редактор Re/code Кара Свишер, за якою стежать більш 2 мільйонів користувачів.

Відключення показу оголошень малому числу користувачів ніяк не вплине на доходи Twitter, які головним чином формуються за рахунок реклами. У 2015 році, за деякими оцінками, компанія заробила на ній близько 2,2 мільярда доларів.

У Twitter, однак, офіційно не підтверджують вибіркове відключення реклами. За словами представника компанії Уілла Стикни, Twitter постійно експериментує з оптимізацією, “яку рекламу показувати і як часто”.

Джерело: Re/code

Оставить ответ