У додатку Pocket з’явиться реклама

размещено в: Новости | 0
У додатку Pocket з’явиться реклама
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Популярний сервіс відкладеного читання Pocket, який протягом майже дев’яти років обходився без реклами, почав експериментувати з показом спонсорського контенту. За словами засновника Pocket Нейта Вейнера, стартап буде підходити до відбору реклами “дуже прискіпливо”. “Ми не хочемо, щоб вона виявилася дном в бочці контенту”, — сказав він сайту TechCrunch.

Пропоновані статті почнуть відображатися на вкладці “Рекомендації”, вміст якої формується автоматично на основі уподобань, інтересів і рекомендацій друзів. Вейнер пообіцяв, що користувачі побачать тільки “високоякісну рекламу”, а першими партнерами компанії стануть розробник корпоративного месенджера Slack і чіпмейкер Intel.

Pocket буде показувати спонсорський контент за моделлю CPM, яка передбачає фіксовану оплату (близько 50 доларів) за тисячу показів. Основну стрічку (вкладка “Мій список”) рекламні матеріали не торкнуться. Якщо схема монетизації покаже себе успішною, виручка Pocket за підсумками 2016 року, за прогнозом Вейнера, може перевищити $10 мільйонів.

Pocket (колишній Read it Later) — це сервіс відкладеного читання, що дозволяє зберігати сторінки і переглядати їх пізніше без інтернет-з’єднання. Відкласти для подальшого перегляду можна практично будь-який контент: картинки, відео, новини, твіти, пости в блозі і т. п. При цьому від збереженої сторінки відсікаються всі зайві елементи, а текст постає в зрозумілій формі.

Сервіс пропонує клієнти для безлічі платформ: Windows Phone, BlackBerry, Android OS X і навіть WebOS, розширення для Firefox, Chrome і Safari. Підтримка Pocket інтегрована в більш ніж 700 додатків, включаючи Flipboard, Feedly і Twitter.

В Pocket зареєстровано більше 22 мільйонів користувачів, які в цілому зберегли понад двох мільярдів статтею. Стартап завжди хотів монетизувати бізнес. Раніше компанія почала показувати рекламні матеріали в поштовій розсилці, а також ввела преміум-підписку Pocket Premium ($5/місяць), пропонує додаткові функції (спеціальні шрифти, режим нічного читання тощо). Цих грошей було недостатньо, щоб сервіс міг себе окупати.

Джерело: TechCrunch

Оставить ответ