Вести.net: Alphabet обійшла Apple, а Lenovo представила новий подбренд

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Alphabet обійшла Apple, а Lenovo представила новий подбренд
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

За підсумками біржових торгів після оголошення фінансових результатів, материнська корпорація Alphabet (власник Google) стала найдорожчою компанією, змістивши з першого місця Apple.

Згідно звітів Alphabet, за четвертий квартал і 2015 фінансовий рік, чистий прибуток за жовтень-грудень минулого року збільшилася і склала 5 мільярдів доларів. Виручка за той же період зросла до 21 мільярда доларів.

На момент закриття торгів Apple ще була найдорожчою компанією. І, ймовірно, це всього лише коливання після оголошення фінансових показників. Що буде, коли торги відкриються знову, незрозуміло. Надто вже невеликий розрив між компаніями: капіталізація Alphabet склала 570 мільярдів доларів, тоді як капіталізація Apple — 540 мільярдів.

По-друге, для Apple нинішні показники далекі від рекордних — ще зовсім недавно “яблучна компанія” оцінювалася в 750 мільярдів, тобто майже на 200 мільярдів більше, ніж коштує сьогодні Alphabet. Більш того, фінансові провісники обіцяли, що Apple рано чи пізно проб’є неймовірний поріг в трильйон доларів капіталізації. Проте на даний момент, вона поступилася перше місце в глобальному рейтингу найдорожчих компаній планети власнику корпорації Google.

Цікаво тут ще й то, що Alphabet з’явився майже півроку тому, але тільки зараз корпорація позначила, що ділить бухгалтерії на дві категорії. Перша — основна, куди входить весь Google, — це пошук, оголошення, торгівля, карти, YouTube, програми, “хмара”, Android, Chrome, Google Play, а також гаджети типу приставки Chromecast, ноутбуків Chromebooks і смартфонів Nexus. Друга категорія отримала назву “Інші ставки” і передбачає “ризиковані проекти” корпорації типу термостата NEST та екосистеми “розумного будинку”, Google Capital, підрозділ X (те саме, де розробляються Google Glass, “розумні” гугломобілі) та інші ініціативи. Журналісти прозвали цю категорію Moonshots — “польотами на Місяць”. І особливу увагу приділили тому, у скільки обходяться ці “польоти на Місяць” корпорації Alphabet.

Згідно з підрахунками, у 2015 році на категорії ризикованих проектів власник Google витратив більше 3,5 мільярдів доларів. Зрозуміло, що дослідні лабораторії, і взагалі будь-які Науково-дослідні та дослідно-конструкторські роботи вимагають багато ресурсів. Але, здається, Google — єдиний поки що IT-гігант, який перестав їх ховати і тепер можливо підрахувати ці самі витрати на майбутнє людства. У Microsoft і Facebook теж є свої секретні наукові підрозділи, націлені на проривні проекти. У Microsoft це NEXT, співробітники якого зараз активно тестують підводні дата-центри і тривимірні проекції людей в натуральну величину. Дослідницький проект Facebook називається Connectivity Labs, там працюють над забезпеченням інтернетом важкодоступних місць Землі з допомогою бпла, а також активно експериментують з віртуальним світом. Однак, і Microsoft, і Facebook, ретельно приховують, у скільки обходяться їм їхні власні “польоти на місяць”.

***

Компанія Lenovo виводить на російський ринок свій новий подбренд, розрахований на молодіжну аудиторію, — смартфон ZUK. Зовні він схожий на збільшену копію Lenovo S1 — з металевою рамою корпусу. Напевно, можна сказати, що характеристики першого розумного телефону цього бренду близькі до топовим, з точки зору процесора, пам’яті, акумулятора. Тут же новий роз’єм USB-C, кабель в який можна підключати будь-якою стороною.

Найцікавіше те, що поява подбренда ZUK — це відповідь Lenovo в боротьбі з головним китайським конкурентом — компанією Xiaomi, про яку кілька років тому ніхто й не знав і яка, зробивши ставку на блискавичні інтернет-продажу, обігнала взагалі всі китайські компанії на ринку. Спочатку на феномен Xiaomi відреагував Huawei, створивши подбренд Honor і взявши на озброєння ті ж швидкісні онлайн-продажу у визначений час. І зробив це так вдало, що не тільки обігнав Xiaomi, але і в 2015-му увірвався в трійку світових лідерів з продажу смартфонів. Слідом ступив ZTE зі своїм подбрендом Nubia. І ось з’являється Lenovo. Ймовірно, тому що — це єдиний, вже перевірений шлях боротьби з Xiaomi та іншими китайськими конкурентами.

“Як я вже згадував, ми намагаємося продавати наші смартфонами різними шляхами: поєднувати девайси або висувати якийсь один, — говорить Едвард Чанг, генеральний директор ZUK. — Ми збираємося продавати ZUK як окрему марку. І ми не знаємо, чи спрацює це чи ні, але ми хочемо спробувати це. Тому Lenovo створила цей суббренд”.

Разом з новим подбрендом Lenovo збирається принести нову модель онлайн-продажів, таку ж як у Xiaomi — коли смартфони продають партіями на сайті в якийсь конкретний час і дуже недовго. Це створює свого роду ажіотаж. У Lenovo також збираються використовувати Інтернет для просування смартфонів ZUK і в Росії. Однак поки все ще вивчають досвід своїх конкурентів на нашому полі.

Оставить ответ