Вести.net: автомобільний офіс і дрон мрії

размещено в: Новости | 0
Вести.net: автомобільний офіс і дрон мрії
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

На виставці CES-2016 в Лас-Вегасі компанія Harman оголосила про те, що в її автомобільні мультимедійні системи будуть інтегровані пакет програмного забезпечення Microsoft Office 365 і використовувані разом з ним хмарні технології.

Відразу напрошується питання: навіщо в автомобілі потрібен Word або Excel або взагалі PowerPoint? Адже робота з документами може бути дуже відволікаючим чинником під час водіння. Насправді, це взагалі звучить трохи божевільно. Але, на думку Harman, водіям на допомогу зможе прийти віртуальний помічник Cortana, який також буде інтегруватися в систему.

“А ось я отримав електронну пошту і прошу асистента її прочитати. Система читає мені пошту, І я можу запланувати дзвінок в Outlook…”, — розповідає директор відділу розробки HarmanBecker Automotive Systems Ханс Рот.

Звичайно ж, система розпізнавання голосу, як і раніше, має ряд обмежень. Проте в деяких випадках вона дійсно стає більш зручною альтернативою звичайним мишок і клавіатур. Ще раз підкреслимо, що займатися документами можна тільки в автономному режимі — тобто, включивши режим безпілотного управління машиною. На виставці в Лас-Вегасі поки була показана симуляція цієї концепції, розробленої спільно з автомобільною компанією з Швейцарії Rinspeed.

“Автономний режим спільний, поки виключно симуляція. Це відбувається приблизно так. Кермо ховається, екрани присуваються і тепер у мене набагато більше можливостей для роботи. Або я так само легко можу перейти назад у ручний режим управління”, — розповідає Ганс Рот.

Враховуючи, що Harman працює з Audi, BMW, Mercedes, Jeep, Toyota і Harley-Davidson, можна припустити, що і байкери скоро будуть віддавати команди Кортане на ходу з допомогою мікрофона в мотоциклетному шоломі.

***

Якщо в минулому році на виставці споживчої електроніки в Лас-Вегасі можна було знайти 4-5 компаній, які привезли дрони, то CES 2016 просто переповнена дрона. Під загончики, в яких пустують коптеры самих різних форм і розмірів, відведена добра половина одного з трьох павільйонів. Від міні квадро – або октокоптеров і плаваючих дронов до першого пасажирського коптера вагою в 200кг.

Однак нашу команду особливо зацікавив микродрон 3.0. Перш за все, своїми габаритами — він поміщається на долоні, його вага становить 56 грам (або 71 грам з камерою), а розміри не більше 15 сантиметрів. Але ключова особливість микродрона в модульній технології складання (це такий “Прожект АРА” серед дронов) що дозволяє підлаштовувати його під свої потреби і легко збирати з деталей.

“Микродрон, по суті, — модульна система, яка легко збирається з восьми частин. Це батарея ємністю 500 мА/год з магнітними штифтами, вона легко змінюється. Це модуль HD-камери, здатна знімати на швидкості до 30 кадрів в секунду. І вона теж на магнітах, і також легко перевертається і змінюється”, — говорить засновник Micro Drone Вернон Кервел.

Разом з тим, пристрій володіє достатньою автономністю. І справа не тільки в акумуляторі, однієї зарядки якого вистачає на десять порожнього польоту і сім хвилин польоту з камерою, але і в можливостях бортової електроніки і програмного забезпечення. Крім того, в крихту-квадрокоптер обіцяють встановити стабілізаційну підвіску (або кардан) для камери.

“Це найменша стабілізаційна підвіска у світі. Це остання версія. І вона дуже-дуже гарна. Під час польоту вона може тримати в рівновазі камеру практично під будь-яким кутом. Дивіться, як би дрон не повернувся, підвіска — або кардан — утримає камеру рівне. Правда, поки це непрацюючим прототип — це модель останнього дизайну, це те, як підвіска буде виглядати”, — говорить Вернон Керсвел.

До квадрокоптеру можна підключити окуляри віртуальної реальності Google Cardboard для польотів з видом від першої особи, а при керуванні літальним засобом зі смартфона можна транслювати відео через популярні стриминговые сервіси. Це до речі, стало ще однією причиною популярності микродрона, ще не з’явився у продажу.

Популярність цю можна оцінити і в грошах. Наприклад, на майданчику зі збору коштів Indiegogo необхідна сума на виробництво микродрона була зібрана менш ніж за добу. А зараз вона складає більше трьох мільйонів доларів, що більше початкової на 3000%. Ще одна можлива причина такої уваги від користувачів криється в тому, що завдяки своїй вазі — не більше 250гр — микродрон не підпадає під законодавство, що регулює безпілотники і дрони. Простіше кажучи, маленький, літає, знімає, легко змінює запчастини і не регулюється — мрія, а не коптер.

Оставить ответ