Вести.net: Baidu розробляє автономні автомобілі, а студія Baobab випустила новий проект

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Baidu розробляє автономні автомобілі, а студія Baobab випустила новий проект
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Китайський пошуковий інтернет-гігант Baidu вступає в гонку з розробки автономних автомобілів. Про це стало відомо з прес-релізу компанії, в якому йдеться про вдале тесті прототипу на основі модифікованого серійного автомобіля BMW третьої серії. Китайський робомобиль нещодавно здійснив автономну поїздку по вулицях Пекіна. Маршрут протяжністю 30 кілометрів проходив від штаб-квартири Baidu до Олімпійського парку і назад. В дорозі машину чекали об’єкти дорожньої інфраструктури різної складності, включаючи естакади розв’язки. І безпілотний автомобіль від Baidu зміг пройти всю дистанцію без втручання випробувача, який для страховки перебував за кермом.

Судячи по фотографії, без використання лазерного радара не обійшлося. Такі ж датчики застосовує і Google. Як випливає з прес-релізу Baidu, прототип системи автопілота використовує високоточні тривимірні цифрові карти місцевості, що описують дорогу й околиці з точністю до декількох сантиметрів. Через п’ять-десять років Baidu планує охопити такими картами основну частину дорожньої мережі Китаю. З їх допомогою можна буде навчити громадський транспорт рухатися по заданому маршруту автоматично.

Цікаво, що в цей же день про свою участь на ринку безпілотних автомобілів заявив і Samsung. Зокрема, південнокорейська корпорація збирається створити окремий підрозділ для розробки компонентів для безпілотних автомобілів, що підключаються до Інтернету. Насправді, в цьому немає нічого дивного. Samsung взагалі коли-то здатний був сам виробляти автомобілі — в Кореї у корпорації був цілий автомобільний завод, поки сам підрозділ “Самсунг Моторс” не було куплено французьким концерном “Рено”.

Тому, почасти, це повернення південнокорейської компанії в автомобільний бізнес. Тим більше, що майже всі важковаговики з IT так чи інакше вже позначилися на цьому полі. Google давно і успішно тестує свої гугломобілі на вулицях Америки. Apple посилено приховує, що працює над эпломобилем, але чим сильніше приховує, тим більше чуток і непрямих доказів з’являється в ІТ-співтоваристві. У листопаді Microsoft заявив про спільну розробку безпілотного автомобіля з компанією Volvo. У жовтні LG підписала стратегічне партнерство з General Motors про поставку більшості компонентів для розумних автомобілів.

Без особливої підтримки з боку ІТ-гігантів у галузі створення безпілотних і напівавтономних автомобілів також працюють КамАЗ, Tesla, NIssan і Hyundai. Так що компанії Samsung, по ідеї, є де розвернутися. Тим більше, що Samsung Electronics, згідно з останніми звітами, страждає від уповільнення зростання на ключовому ринку мобільних пристроїв. Тому новий, ще тільки складається футуристичний ринок — це те, що компанії зараз потрібно.

***

Студія з виробництва фільмів віртуальної реальності Baobab випустила перший проект під назвою “Вторгнення”. Він вже доступний в магазині додатків Milk VR для гарнітур Samsung Gear VR. При підтримці дуже якісної сферичної 3D-картинки та спрямованого звуку фільм розповідає про пригоди симпатичного незнайомця і його другого пілота, який володіє унікальним талантом потрапляти в неприємності.

Студію Baobab заснували всього півроку тому колишній віце-президент Zynga Морін Фан і колишній директор DreamWorks Animation Ерік Дарнелл. Крім них в команді зібралися вихідці з DreamWorks, Pixar та Lucasfilm, а також цілий ряд досвідчених консультантів. І днями Baobab отримає перший раунд інвестицій у розмірі 6 мільйонів доларів. Причому серед тих, хто повірив в студію VR фільмів — Comcast Ventures, HTC, Samsung, а також співзасновник Zynga Марк Пінкус і відомий бізнес-ангел, співзасновник Paypal Пітер Тіль.

До речі, поки що ні одна велика анімаційна студія типу тієї ж Pixar або DreamWorks ніяк не позначилася на віар-ринку, тому найближчим конкурентом Baobab залишається спеціальний підрозділ компанії Oculus VR — Story Studio, яке на сьогоднішній день представило два короткометражні фільми віртуальної реальності — Lost і Henry.

Напевно, можна в якості конкурента назвати і компанію Magic Leap, яка вже другий рік обіцяє створити цілу кінематограф у віар-світі, то ігри в доповненої реальності. І навіть показала два красивих, дуже красивих ролика. При цьому підняла кілька раундів інвестицій, і скоро гряде ще одне вливання 827 мільйонів доларів, причому четверту частину вносить китайський холдинг “Алібаба Груп”.

І це, зазначимо, незважаючи на відсутність повноцінного продукту. Тим не менш, така віра і підтримка потенційних контентосоздателей говорить про те, що індустрія починає розуміти — затребуваною віртуальну реальність зробить не стільки технологія (шолом або окуляри), а контент. Саме відсутність контенту згубило окуляри доповненої реальності Google Glass. І якщо віртуальна реальність наповниться хорошими, якісними фільмами, мультфільмами, браузерами, програмами, іграми, — тоді, ймовірно, з’явиться попит на самі інструменти — віар-шоломи.

Оставить ответ