Вести.net: Ford кидає виклик Apple і Google, Facebook купує разразработчика Masquerade

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Ford кидає виклик Apple і Google, Facebook купує разразработчика Masquerade
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Один з найстаріших автовиробників кидає виклик технологічним компаніям XXI століття. Величезна корпорація з майже сотні реальних складальних підприємств по всьому світу, як здається, знайшла спосіб протистояти компактним, гнучким і мобільним інтернет-стартапів. Причому на їх полі — в області додатків для смартфонів. Про те, як змінюється традиційний бізнес в цифрову епоху — в програмі Вести.net.

Компанія Ford, схоже, знайшла, що протиставити вторгнення технологічних компаній в автомобільну індустрію. Автовиробник неодноразово озвучував свої страхи — мовляв, скоро машина стане всього лише аксесуаром для смартфона, і контролювати галузь будуть ті, хто контролює магазини додатків для розумного авто-інтерфейсу. Тобто, Apple і Google. У відповідь компанія намагалася розробити якусь власну, альтернативну платформу, яка склала б конкуренцію Carplay і Android Auto.

Результатом стало додаток, яке отримало назву Ford Pass. Ford, користуючись більш ніж віковим досвідом взаємодії з клієнтами-водіями, оснастив його такими функціями, які, як вважають у компанії, дійсно корисні для автомобіліста. Втім, не тільки для автомобіліста — додаток може завантажити будь-який користувач мобільного пристрою на iOS або Android.

“Півтора роки тому ми запустили 25 різних експериментальних програм: від рішень у сфері паркування та кар-шерінгу до мультимодальних рішень, які при прокладанні маршруту користувача включали в себе пересадки з автомобіля на поїзд, автобус і навіть велосипед. Ми намагалися зрозуміти, що затребуване, які рішення мають найбільшу перспективу. З цих 25 програм 20 ми завершили. Вони були переосмислені і перетворилися в кілька комплексних рішень”, — розповідає віце-президент і головний операційний директор Ford of Europe Барб Самаджич.

Проект цей одним “Фордом” не обмежується: під власним інтерфейсом Ford SYNC фактично хоче об’єднати всіх автовиробників замість Apple і Google. І Pass — перший крок у цьому напрямку. Кар-шерінг, дистанційні пошук, бронювання і оплата парковки — це далеко не все. Є ще кілька проектів в області аналізу великих даних, завдання яких — знайти-таки належне застосування самоврядними автомобілів. У Ford вважають, що саме безпілотники зможуть вирішити проблему пробок, яка в найближчому майбутньому, впевнені в компанії, неодмінно з новою силою накриє всі великі міста планети. Ідея Ford — зв’язати всі машини без водіїв в єдину саморегулюючу транспортну структуру, яка дозволила б, навіть при великій завантаженості доріг, оптимізувати рух в мегаполісах.

“Ми зосереджені на великих містах. Те, що ми бачимо зараз-це не вирішення проблеми. Приватний транспорт переміщається з околиць до міста. Я була в Москві — пробки по дорозі від аеропорту до центру міста довели мене до відчаю. Приблизно теж і в Лондоні. Це не вирішення проблеми мобільності. Можливий вихід — в мережі автономних автомобілів, які обмінюються даними і кружляють по місту”, — продовжує Барб Самаджич.

Якщо поєднати це з фордівської ідеєю кар-шерінга, то в ідеалі у великих містах взагалі не залишиться жодного громадського транспорту, ні приватних автомобілів. Безпілотні машини будуть загальними і автоматично будуть курсувати по місту, підбираючи людей на вимогу. Це, звичайно, утопія: водії-люди в найближчому майбутньому все одно на дорогах залишаться і явно будуть заважати алгоритмам дорожнього руху.

***

Facebook купив білоруську компанію, яка створила стрімко набирає популярність додаток Masquerade. Це програма, яка дозволяє знімати селфи-фото або відео з накладеними на них “масками” — анімованими картинками, які досить точно повторюють міміку “господаря”. Власне, популярністю Masquerade зобов’язаний американському телеведучому Джиммі Кіммел, який, за кілька днів до церемонії вручення “Оскара”, продемонстрував роботу програми в своєму шоу, “одягнувши” маску Леонардо Ді Капріо. Після цього аудиторія невеликого стартапу стрибкоподібно зросла до 16 мільйонів користувачів, а сама програма за пару днів увійшла в топ-3 App Store.

Тепер аудиторія Masquerade — це вся аудиторія Facebook. Обидві компанії вже підтвердили покупку. Суму угоди не називають, але відомо, що вся команда розробки Masquerade переїде з Мінська в Лондон, а функціонал додатка незабаром буде включений в відеоплеєр Facebook. До речі, кілька днів тому з’явилися чутки про те, що Masquerade може продатися Apple за щось більше 100 мільйонів доларів. Як видно, витік виявилася дещо неточною.

Оставить ответ