Вести.net: “фотосмартфон” від Huawei і битва IT-гігантів за Yahoo

размещено в: Новости | 0
Вести.net: “фотосмартфон” від Huawei і битва IT-гігантів за Yahoo
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Хто купить один з найстаріших інтернет-пошукачів? У списку претендентів — несподіване поповнення. Навіщо IT-гіганти б’ються за збитковий ресурс і як логотип преміального фото-бренду виявився не найдорожчому смартфоні? Про це прямо зараз в програмі Вести.net.

Компанія Huawei презентувала нову модель свого дизайн-флагманської лінійки — P. Відрізняють цю серію не високі характеристики електроніки, а швидше робота над тим, як виглядає смартфон, тому що позиціонується він як модний і преміальний. І — дорогий, незважаючи на китайське походження.

В цей раз представлений апарат P9, а також його просунута версія P9 Plus. Кожна модель буде доступна у двох варіантах — Standard і Premium, які відрізняються об’ємом вбудованої і оперативної пам’яті. Обидві новинки мають суцільнометалевий корпус і оснащений сканером відбитків пальців на задній панелі. Головна ж особливість нових флагманів Huawei — нова подвійна камера або, точніше, дві камери, які розроблені за допомогою легендарного німецького виробника фототехніки Leica. Завершують картину лазерний автофокус і подвійний спалах.

Як було заявлено зі сцени, камери не ідентичні: система не призначена для стереофотографії. Одна камера, RGB, відповідає за колір. Друга робить чорно-білі знімки, але, за твердженням компанії, світла збирає втричі більше, ніж звичайна. Що це за камера, не зовсім зрозуміло, але у самої Leica є дуже недешева модель, яка як раз робить тільки чорно-білі знімки.

Так чи інакше, зображення на виході P9 — результат об’єднання даних з обох камер. Розробники обіцяють, що вона буде такою, як ніби знімок зроблений світлосильним об’єктивом на плівці з великим динамічним діапазоном. Крім того, фокус на знімку можна буде міняти вже після того, як він зроблений.

Втім, як насправді вся ця конструкція буде працювати, потрібно перевіряти на практиці. Справа в тому, що багатокамерні пристрою — не новина: їх, зокрема, випускав і Huawei — його зовсім свіжий апарат бренду Honor. Або, наприклад, HTC One M8 — правда, в ньому друга камера використовувалась в основному для швидкого автофокусування.

Але всі ці апарати фотографували так дивно, що виникало питання: чи має сенс вся ця подвійна конструкція взагалі. З іншого боку, Leica, якій більше ста років, має репутацію одного з найкращих і дорогих виробників оптики, а з таким багажем, і в технічному і в маркетинговому плані, можна сміливо крокувати в преміальний ринковий сегмент.

Важливо й те, що німецька компанія знайшла в собі сили вийти на смартфонный ринок. Досить довго — з 2001 року — німецька компанія щільно співпрацювала з японською компанією Panasonic. Саме завдяки німцям на світ з’явилося знамените сімейство цифрових фотокамер Lumix, але періодично Leica висловлювала незадоволення, що змушена робити для Lumix дешеві, з її точки зору, об’єктиви. Лінзи, зроблені Leica для її апаратів, стоять на порядок більше. Кілька спроб попрацювати на ринку телефонів з тим же Panasonic сенсації не справили.

У той час як, наприклад, оптика Zeiss кілька років тому “прописалася” в смартфонах Нокіа N8, а потім і Lumia від Microsoft — і вже в чому в чому, а в фотоспособностях цих камер ніхто не сумнівався. І ось тепер Leica знову намагається наздогнати Zeiss — але вже в союзі з Huawei, третім за величиною гравцем мобільного ринку. Цікаво, до речі, що компанії співпрацюють близько двох років, а оголосили про партнерство тільки в лютому 2016 року.

***

Google торгуватиметься за Yahoo. За даними агентства Bloomberg, інтернет-підрозділ компанії Alphabet вирішило вступити в сутичку з Verizon, компанією Time і приватними інвестиційними фондами за ласий шматочок Yahoo. Про інтерес до активів Yahoo телекомунікаційна компанія Verizon заявляла ще на початку лютого, коли Yahoo після публікації збиткового 4 кварталу 2015 року заявила, що подумує продати ключові активи.

Заявка від оператора, за даними Bloomberg, буде подано наступного тижня в відповідності зі строками до 11 квітня. Стільниковий компанія готова віддати за виставлені активи Yahoo пошту, пошук і новинний агрегатор — приблизно 8 мільярдів доларів. І якщо Verizon в списку потенційних покупців фігурувала з самого початку, то Google виникла абсолютно несподівано. Підрозділ Alphabet, як повідомляє Bloomberg, розглядає можливість покупки лише пошуку, поштового сервісу і новинного агрегатора.

Деякі експерти сумніваються в можливості такої угоди, оскільки участь Google, у якої є свій найбільший пошуковик і популярні інтернет-сервіси, буде піддано жорстким перевіркам з боку регуляторів і антимонопольних органів. У Guardian також пролунала думка, що поява Google під час процесу купівлі-продажу Yahoo може виявитися спробою заблокувати операцію для його конкурентів.

Як би там не було насправді, IT-експерти впевнені в одному: якщо Google дійсно подасть заявку, це буде означати, що, незважаючи на проблеми компанії Yahoo, її величезна користувацька аудиторія залишається найдорожчим і найціннішим активом, за яку боротимуться найсильніші.

Оставить ответ