Вести.net: Google робить музику в Росії дешевше, а “Інтел” відзначає зростання мейкер-спільнот

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Google робить музику в Росії дешевше, а “Інтел” відзначає зростання мейкер-спільнот
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Google робить музику в Росії дешевше. У Москві, в рамках “Гугл Мобайл Дей” оголосили про запуск тематичних добірок у сервісі “ПлейМузыка” та зниженні вартості підписки на сервіс в цілому з 189 до 159 рублів в місяць. Тобто, музика від Google тепер розташувалася по вартості рівно посередині між аналогічними сервісами від “Яндекс”, який на 10 рублів дешевше, і Apple, який на 10 рублів дорожче.

Треба зауважити, що російський ринок мобільної музики сам Google оцінює в 9 з половиною мільйонів доларів. Але, здебільшого, це разові покупки. Підпискою користуються менше 10% тих, хто взагалі готовий купувати музику. Ще скромніше в Росії продажі відео через сервіси Google – менше мільйона доларів у рік. І три чверті всіх переглядів – це смартфони.

Тут варто згадати, що два тижні тому сервіси Play з’явилися на СмартТВ від LG. І це негайно викликало бурхливу реакцію російських онлайн-кінотеатрів, які раптом виявили, що ціни у Google значно нижче. “Ми встановлюємо ціни індивідуально на кожному окремому ринку, виходячи з умов, на яких отримуємо контент, – говорить Марк Беннет, керівник Google Play в Європі, на Близькому Сході та Африці. — Для “ПлэйМувиз” це питання домовленостей з кіновиробниками, для “ПлэйМюзик” – зі звукозаписними компаніями.

При цьому, ми намагаємося домогтися оптимальної ціни для споживачів кожного конкретного ринку. Сьогодні ми оголосили про зниження вартості передплати на музичний сервіс в Росії, і це результат переговорів з правовласниками. За обтічним формулюванням може ховатися як офіційна позиція – ціни на контент в “ПлэйМаркете” єдині для всіх пристроїв — від годинника до телевізора, так і натяк на те, що компанія буде і далі використовувати свій масштаб для зниження розцінок. Тим більше, що націленості на проникнення у вітальні через СмартТВ в Google не приховують.

Більш того, на конференції “Мобайл Дей” було прямо заявлено – частка Android в Росії досягла 86% і тепер Google зосередиться на монетизації свого домінування. А в якості орієнтира може бути обрана ситуація на ринку мобільних додатків. Росія займає 4 місце у світі за кількістю скачувань з “ПлейМаркета”, поступаючись тільки США, Бразилії та Індії. А це означає не просто рядок у рейтингу, а досить солідну частину ринку в грошовому вираженні.

***

Корпорація “Інтел” та “Російська венчурна компанія” представили спільне дослідження “Do-It-Yourself (Зроби сам) в Росії: хобі чи індустрія”, спрямоване на всебічний аналіз і виявлення так званих мейкер-спільнот в Росії. Під мейкерами маються на увазі самодіяльні конструктори, ті, яких раніше в нашій країні називали радіоаматорами.

За останні три роки, згідно з дослідженням, зросло число реальних майстерень за інтересами, які тепер називаються по-іншому — хакспейсы, фаблабы і більш близький російській людині варіант ЦМИТы — центри молодіжного інноваційного творчості. Загалом, ось цих самих клубів-майстерень за три роки в усьому світі теж стало в два рази більше -близько 3 тисяч. Кількість майданчиків типу “Ярмарки мейкерів” — теж зросла. Приміром, в 2006 році їх було всього дві, і обидві в Америці. У 2014 році — 120 майданчиків в 30 країнах світу і 214 тисяч учасників і відвідувачів.

“Ми залучаємо до роботи проекти зі спільноти мейкерів, та надаємо їм наші технології і знання, як правильно подати продукт, і тоді їх шлях розвитку стає простіше, — каже Гюнтер Юрген, голова ради Intel з інновацій в Європі, на Близькому Сході і в Африці. — Для цієї мети у нас є ціла серія продуктів, міні-та мікрокомп’ютери Едіссон і Галілея, а також компактний модуль Кюрі, які самі по собі є інноваціями, і можуть вирішити безліч проблем в процесі винаходу якихось новинок”.

Варто обмовитися, що для “Интела” це можливість не прогавити наступну технологічну хвилю, як це сталося у корпорації зі сферою мобільних телефонів. Для РВК ж, це, по суті, державне присутність на ринку складається нових розумних технологій.

“Для нас мейкерское співтовариство цікаво, в першу чергу, як драйверів для процесу створення нових технологічних ринків, — говорить Ілля Курмишев, директор з просування інноваційної діяльності РВК. — Почали ми працювати з цим співтовариствами з низки досліджень, які дозволили виявити активні спільноти, лідерів і сформувати якусь дорожню карту якихось кроків з підтримки мейкерского руху в Росії”.

Зараз, згідно з результатами дослідження, у Росії функціонує 18 фаблабов і понад півсотні ЦМИТ. Автори також склали соціальний портрет російського мейкера: це на 82% чоловік віком 25-35 років, з вищою технічною освітою, який працює у сфері науки, IT або освіти. За географічним розташуванням — мейкери влаштувалися в основному в центральному регіоні Росії.

Оставить ответ