Вести.net: Google розробляє голосового помічника і новий смартфон від TP-Link

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Google розробляє голосового помічника і новий смартфон від TP-Link
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Віртуальні голосові помічники виходять за межі смартфонів — в інтернет просочилися чутки про нову розробку Гугл, яка повинна стати конкурентом популярного домашньому асистентові від Амазон. У Москві тим часом несподівано представили новий бренд смартфонів. Всі новини IT-світу — у програмі Вести.Немає.

Компанія Google працює над пристроєм з голосовим інтерфейсом і функціями віртуального персонального помічника. Всередині компанії, як повідомляє видання Recode, його вже охрестили Chirp, але це лише робоча назва. Журналісти впевнені, що в Google розробляють конкурента акустичною системою з голосовим інтерфейсом Amazon Echo, яка була запущена в 2014 році і спочатку складалася з компактною колонки з голосовим помічником Alexa. На презентації було заявлено, що воно призначене не тільки для відтворення потокової музики, але може нагадувати про майбутні події, повідомляти новини і прогноз погоди, і навіть відповідати на питання користувача, отримуючи інформацію з інтернету.

Персональний помічник, якого створюють фахівці Google, теж буде мати голосовий інтерфейс. А зовні, як стверджують джерела видання Recode, пристрій Google буде нагадувати бездротової маршрутизатор OnHub, що інтернет-гігант показав у минулому році. В мережі з’являлися чутки, що створенням подібного роду пристроїв у Google займалися фахівці компанії Nest Labs, придбаної Google за 3 з гаком мільярди доларів на початку 2014 року. Однак Nest, нібито, неодноразово порушувала графік розробки, і в результаті проект був переданий в інші руки.

За даними недавнього опитування, проведеного MindMeld, 2015-й рік став переломним в прийнятті голосових помічників в смартфонах. 55% американських користувачів покладаються на голосові помічники щодня. При тому, що перший віртуальний асистент Siri побачив світ аж 5 років тому. Насправді офіційної статистики або якихось глобальних досліджень по використанню голосових помічників у всьому світі просто немає. Однак, намітилася цікава тенденція в візуалізації віртуальних персональних асистентів або голосових пощников у вигляді окремих від смартфонів пристроїв. Першим був Амазон з його Луна, а в лютому на Всесвітньому мобільному конгресі в Барселоні були представлені і, наприклад, Xperia Agent — міні-робот від Соні, робошар від LG та інші.

“Для звичайного користувача будинок є безпечним місцем, щоб поговорити у тому числі з комп’ютером без соціальної незручності. Будинок також чудове місце з точки зору акустики і тренування системи разпознавания голосу власника, адже тут асистента не зіб’є з пантелику шум вулиці, автомобілів або розмовляють перехожих. Крім того, Амазон позиціонує Echo для двох сценаріїв: медіа — шукати новин та слухати музику і інтернет-шопінг — дві речі, які люди схильні робити кожен день. Це і дозволило Ехо стати звичним пристроєм, який легко увійшло в життєвий побут користувачів”, — зазначив Джаред Циммерман, глава підрозділу Google Voice Platform.

Майже за півтора року, за приблизними оцінками, Амазон продав 3 мільйона пристроїв.

***

Новий бренд на ринку, який перестав рости – у Росії представили смартфони Neffos. За красивим майже грецьким ім’ям ховається один з найбільших світових виробників всілякого мережевого обладнання – ТР-Link. Це китайська компанія родом з Шеньчжэня, яка заробляє 2 мільярди доларів в рік і представлена в 120-ти країнах світу. І ось в той момент, коли навіть у Еппл падають продажі, ТР-Link вирішила зробити свій смартфон. Точніше цілу лінійку. І найдивовижніше в цих смартфонах, напевно, це модель продажів. У тому сенсі, що під Neffos не те, що не розробили хитру маркетингову стратегію, під нього навіть фірмовий інтернет-магазин не створили.

“Створюються нові канали збуту. Наприклад, Сяоми розвиває свої прямі продажі. Хтось користується кроссбордерными майданчиками типу Алиэкспресс. Але традиційний канал продажів – це як і раніше найбільший шматок пирога. Крім того це одна з переваг TP-LINK – у нас є офіси тут, є команда і налагоджений бізнес. Є те, чого немає в інших китайських брендів”, — вважає Гебріел Ду, директор мобільного підрозділу TP-LINK Росія.

Цікаве наслідок з прихильності традиційної роздробі –TP-Link не продає смартфони Neffos у себе на батьківщині. Вони стартують у 18 країнах – Європа і ринки, що розвиваються. Але не Китай. Тобто ставка робиться в першу чергу на тих, хто воліє помацати товар перед покупкою. І кому важливо наявність фірмовій сервісній мережі від перевіреного бренду.

“На першому етапі ми не будемо розділяти Neffos і TP-LINK, обидва бренди будуть працювати у зв’язці. Neffos — новий бренд, і що він може використовувати TP-LINK — це напрацьовані зв’язки в просуванні, налагоджена логістика і досвід в розробці. В майбутньому — поки сказати складно”, — зазначає Гебріел Ду, директор мобільного підрозділу TP-LINK Росія.

До майбутнього відноситься і технологічна особливість нових смартфонів — TP-LINK запевняє, що вони задумані стати центром управління розумним будинком. Однак роботи в цьому напрямку, судячи з усього, тільки почалися, і ніякої конкретики поки немає.

Оставить ответ