Вести.net: HTC відкрила передзамовлення на Vive

размещено в: Новости | 0
Вести.net: HTC відкрила передзамовлення на Vive
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

До віртуальних новин — або до новин віртуального світу, якщо хочете. Один з найбільш цікавих і технологічних проектів шолома віртуальної реальності переходить з розряду прототипів у категорію доступних пристроїв. Що, коли, чому і, головне, навіщо — про це прямо зараз, в програмі Вести.net.

HTC оголосила про відкриття попереднього замовлення на шолом віртуальної реальності Vive, розробка якого йде спільно з ігровою компанією Valve. А трохи раніше в рамках виставки MWC, що пройшла в Барселоні, оголосили вартість — пристрій віртуальної реальності має надійти в продаж у квітні цього року за ціною 900 євро в Європі і 990 доларів США, тобто, приблизно на 300 доларів дорожче, ніж шолом віртуальної реальності головних конкурентів — Oculus Rift.

Така різниця в ціні обумовлена в першу чергу тим, що в стартовий комплект Vive, крім самого шолома, входять два бездротових контролера, а також два сенсора, за допомогою яких пристрій відстежує і переносить у віртуальний світ розташування і навіть деякі рухи гравця. Саме ця можливість виділяє Vive на тлі конкурентів. HTC і Valve роблять ставку на активне використання віртуальної реальності, тобто пропонують гравцям не сидіти на дивані, а ходити по кімнаті, вивчаючи віртуальні світи або ухиляючись від ударів противників всім тілом. Поки, правда, розробникам вдалося домогтися тільки синхронізації рук і голови. Для ніг ніяких пристроїв не передбачено, тому вони не відображаються. Що дивно — адже Vive призначений для ходіння.

“Іноді я помічаю, що люди хочуть штовхнути щось, що знаходиться на підлозі в віртуальному світі, але потім вони кажуть: “ха-ха, у мене немає ніг, я не можу цього зробити”, — пояснює старший менеджер HTC з маркетингу VR Джон Макрі. — Є певні речі у віртуальній реальності, які можуть змусити гравця відчути себе погано. Зокрема, затримки. Наприклад, коли я повертаю голову, а віртуальне середовище не веде себе так, як я очікую. Якщо б ми додали відстеження ніг, і ви б повернулися швидко і помітили, що віртуальні ноги не роблять того, що роблять ваші ноги, ви б згадали, що все це — по-справжньому, — а ми не хочемо цього”.

Спеціально для того, щоб гравці не втрачали зв’язок з реальним світом і не були змушені знімати шолом з голови, інженери встановили передню частину пристрою камеру, яка виводить на екран зображення реального світу — наприклад, при наближенні до краю простору, відведеного для віртуальних розваг. А також додали синхронізації зі смартфоном.

“Ви можете приймати повідомлення і дзвінки — для цього ми вбудували в шолом мікрофон. Тобто, ви можете грати в онлайні і спілкуватися по телефону, приймати смс і навіть повідомлення з календаря”, — продовжує Макрі.

В комплект замовлення Vive не увійдуть ні які-небудь відомі ігрові серії, ні хіти. Зате Vive надійде в продаж з проектами, здатними продемонструвати новий тип ігор, який задіює відразу цілу кімнату.

Для створення таких ігор розробники повинні виходити з обмежень, які накладає пристрій. З-за того, що максимальна довжина кабелів Vive — всього п’ять метрів, ігри для Vive повинні бути побудовані так, щоб дія відбувалася в одній локації. Як, наприклад, у рисовалке Tilt Brush, розробленої Google, або в Job Simulator, в якій гравець приміряє на себе роль офісного працівника, кухаря або продавця. Розробники повинні придумувати нові рішення навіть для звичних шутерів. Наприклад, у грі Space Pirate Trainer не потрібно блукати коридорами, а захищати корабель, відстрілюючись від ворогів, що нападають з усіх боків. А в проекті Raw Data — стріляти і рубати світловим мечем роботів, теж в замкнутому просторі, спина до спини з напарником.

“У виртаульной реальності є термін — locomotion, він буквально означає “переміщати себе”. Так, ви можете ходити по кімнаті, але іноді вам потрібно опинитися де-то дійсно далеко. Скажімо, ви на пляжі і ваше наступне завдання знаходиться десь на іншому його кінці. І вам треба туди якось дістатися. Розробники намагаються знайти якийсь спосіб переміщення, щоб гравець не використовував для цього джойстик. Одне з таких рішень запропонували розробники з Cloud Head Games — користувач переносить, як би перетягує свою кімнату в потрібну точку за допомогою контролера, і по натисненню кнопки дія гри переноситься на нову локацію”, — розповідає Джон Макрі.

Крім ігрового спрямування творці Vive бачать майбутнє свого пристрою і в інших, найрізноманітніших сферах, аж до торгівлі нерухомістю. Вже сьогодні Vive використовується в Audi для демонстрації автомобілів — причому не тільки нових, але вже стали музейними експонатами. Шолом віртуальної реальності користувач може зазирнути і розглянути в деталях навіть двигун, не залишаючи при цьому своєї кімнати.

“У нас є проект для докторів, який дозволяє взяти, скажімо, тривимірне зображення мозку і збільшити його до розмірів кімнати. Буквально підійти до пухлини або іншому захворюванню і розглянути його з усіх боків, щоб продумати майбутню операцію. В цьому плані віртуальна реальність кімнатного масштабу відкриває справді унікальні можливості, які не мають ніякого відношення до ігор, але все одно викликають захват”, — додав Макрі.

Оставить ответ