Вести.net: ігрові переваги самих маленьких геймерів

размещено в: Новости | 0
Вести.net: ігрові переваги самих маленьких геймерів
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

На минулій в Москві щорічній конференції ігрових розробників DevGAMM “Студія Інтерактивних Мультфільмів”, працює над ігровими проектами, заснованими на мультфільмах ВГТРК — таких, як “мі-Мі-ведмедики”, “Папірці” і “Аркадій Паровозів” — анонсувала гру за мотивами нового мультиплікаційного серіалу “Казковий патруль”. Крім цього, розробники поділилися результатами дослідження ігрових уподобань самих маленьких геймерів.

За прогнозами, у найближчі п’ять років ринок дитячих ігор в Росії буде рости. В силу того, що велика частина подібних проектів робиться на Заході і не перекладається на російську мову, ця ніша досі залишається вільною для російських розробників. Сьогодні обсяг цього ринку вимірюється мільйонами користувачів. Згідно зібраним даним, більше 70 відсотків дітей у віці від 2 до 12 років регулярно грають у відеоігри на тій чи іншій платформі, і це приблизно 17 мільйонів чоловік. Маленькі діти в основному грають на планшетах, рідше — на смартфонах. Чим дорослішою стає дитина, тим частіше він починає грати на комп’ютері.

Керівник проекту “Інтерактивний мульт” Олексій Ільїн зазначає: “У 50 відсотків дітей в Росії є особистий iPad або Android-планшет. Це діти від 2 до 9 років. У цієї категорії в 50 відсотках випадків є свій пристрій. Ми думали, що досить багато смартфонів, але смартфонів трохи менше. Саме планшети купують батьки для дітей. Раніше було дуже багато комп’ютерів, але зараз їх кількість знижується. Комп’ютери є у 30 відсотків дітей, і раніше їх було більше. Їх витісняють планшети — дуже активно і дуже швидко. Це значення – 50 відсотків — ще три роки тому було в два рази менше. Три роки тому було 25-відсоткове проникнення. Зараз — вже 50. Через кілька років досягне 70 відсотків. Фантастичні цифри!”

Дослідження також зачіпає і ставлення батьків до ігор дітей. Як показали опитування, воно досить суперечливе. Так, близько 75 відсотків опитаних вважають, що ігри негативно впливають на здоров’я та психіку дітей. При цьому стільки ж респондентів вдячні ігор за те, що з ними можна залишити дитину і продовжити займатися своїми справами. Тому не дивно, що в більшості випадків діти грають у відеоігри на самоті. Трохи рідше — з друзями.

“Ми з’ясували, що 71 відсоток батьків вважають, що в західних іграх набагато більше жорстокості і насильства, ніж у російських, і вони б віддали перевагу грі російського виробництва, якщо б у них був вибір. Але у них немає вибору, тому що таких ігор дуже мало. Причому, чим молодше батьки, тим більш яскраво виражена ця тенденція”, — зазначає Олексій Ільїн.

Примітно тут і те, що самі діти віддають перевагу грати в навчальні, логічні ігри, пазли і головоломки. Лише в підлітковому віці частина з них, в першу чергу, хлопчики, переходять на всілякі стрілялки та бродилки. Результати дослідження також показали, що ігроманія — це виключно чоловіча пристрасть. Саме хлопчики регулярно проводять за іграми більше трьох годин на день, а дівчатка активніше хлопчиків використовують мобільні пристрої.

В силу юного віку діти не можуть купувати ігри самостійно, тому вони змушені випрошувати їх у своїх батьків, які, в свою чергу, взагалі не хочуть витрачати на них свої гроші. Оскільки вбудовувати внутрішні покупки в дитячі ігри — негласне табу, розробникам доводиться шукати інші способи монетизації. Так, “Студія Інтерактивних Мультфільмів” вдається до перевіреного способу демо-ігор. Тобто, випускає урізану версію гри безкоштовно і повну версію — за гроші.

Олексій Ільїн пояснює: “Надприбутки отримати з цього не можна, але ринок дитячих ігор відрізняється тим, що дитячі бренди живуть дуже довго. Радянські мультики досі дивляться наші діти. Ті бренди, з якими ми випускаємо ігри зараз, будуть жити і через п’ять-десять років. Відповідно, хвіст установок і хвіст продажів дуже довгий, він сильно розтягнутий у часі. Випускаючи лінійку продуктів і переводячи користувачів між цими продуктами, показуючи, що це якісні, хороші продукти, ми формуємо лояльну аудиторію, яка буде купувати і надалі. І прибутковість цього сегмента у нас буде тільки зростати”.

Оставить ответ