Вести.net: інтерактив від Facebook і злиття VAIO, Toshiba і Fujitsu

размещено в: Новости | 0
Вести.net: інтерактив від Facebook і злиття VAIO, Toshiba і Fujitsu
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Соціальна мережа Facebook готова надати абсолютно всім видавцям доступ до платформи Instant Articles — новому продукту для медиаизданий, який дозволить їм легко і швидко створювати інтерактивний контент в рамках сервісу.

Анонсований сервіс був ще в травні минулого року, і протягом усього цього часу компанія намагалася реалізувати ідею прямого розміщення стороннього вмісту у себе на платформі. На старті до проекту приєдналися лише 9 видавців. Читачі отримали доступ до платформи на iPhone і Android в кінці минулого року. І ось тепер підійшла черга абсолютно всіх видавців (а не тільки обраних), які отримають інструментарій для створення привабливого контенту в такому форматі.

Спочатку, основна задача, яку покликана була вирішити нова функція, — це скорочення часу завантаження сторонніх сайтів за посиланнями мобільної версії Facebook. За даними компанії, в середньому воно становить 8 секунд, а Instant Articles може прискорити цей процес в 10 разів. Але це що стосується інтересу користувачів. З іншого боку — треба було зацікавити видавців, ЗМІ та медіахолдинги в тому, що платформа стане для них корисним інструментом. І вони отримали можливість вставляти в свої статті фотографії, відео, аудіо, а також інтерактивні карти.

Однак, при всіх плюсах платформа Instant Articles з точки зору медиаиздателей досі неоднозначна. Сьогодні більшість медіапроектів борються за доступ на мобільні пристрої і монетизацію мобільного трафіку свого контенту. І Facebook зі своєю аудиторією в мільярд мобільних користувачів і зручним інструментом для публікації тут дуже до речі. Більш того, з соцмережею не доведеться навіть ділитися доходами від реклами, але тільки в тому випадку, якщо мова йде про рекламу, проданої самим виданням. Однак Facebook довів, що він здатний продавати рекламу на мобільних, і видавці можуть використовувати інструмент соцмережі, скоротивши свої рекламні відділи. Але тут вже доведеться віддати третину всіх надходжень в якості комісії з соціальної мережі.

З іншого боку, існує ризик падіння популярності власних сайтів медіакомпаній і, відповідно, доходів від них. Але головне навіть не в цьому — видавці не зможуть використовувати звичні інструменти, типу Google Analytics, які потрібні для відстеження поведінки читача і аналізу профілю аудиторії Facebook вони просто не працюють. А це означає, що творець контенту перестає розуміти, хто його споживач втрачає свій найцінніший актив – чітко окреслену аудиторію.

Простіше кажучи, Facebook, стаючи агрегатором контенту і видавцем де-факто, відбирає у видавців хліб, але вибору в них, схоже, немає. Тут можна згадати про давнє протистояння видавців і сервісу Google News, який звинувачують в тому, що компанія фактично паразитує на контенті медихолдингов, показуючи його безкоштовно користувачам своїх новинних сервісів.І були навіть прецеденти в Іспанії та Німеччині, де намагалися ввести податок на Гугл. В результаті Google просто виключив частину видавничих ресурсів з сервісу новин. Це призвело до падіння трафіку на сайти на 80% з Google News і на 40% з основного пошуковика. В результаті медиаконцернам довелося йти до Google на переговори. Ймовірно, у випадку з Facebook можливий той же сценарій. У минулому році Wall Street Journal повідомляв, що за статистикою, великі видання отримують 60% свого трафіку завдяки переходам саме з Facebook.

***

Колись найбільші японські виробники комп’ютерів: VAIO, Toshiba і Fujitsu, об’єднаються в єдину компанію. За інформацією Bloomberg, необхідні для цього документи будуть підписані вже в кінці березня цього року.

Злиття відбувається на тлі загального скорочення ринку ПК. У 2015 році продажі десктопів і ноутбуків побили черговий антирекорд — обсяг ринку скоротився на 8 відсотків. Усього за 2015 рік було реалізовано менше 300 мільйонів комп’ютерів — вперше з кризового 2008 року. На думку експертів, падіння продажів продовжиться і в 2016-м. Тому японські виробники ПК розраховують наслідувати приклад японських виробників дисплеїв і напівпровідників, які так само були змушені об’єднається в умовах кризи в галузі.

На даний момент всі три компанії: колишнє комп’ютерне підрозділ Sony — VAIO, Toshiba і Fujitsu, мають досить хитке становище для того, щоб продовжувати вести бізнес поодинці. Однак їх об’єднання, на думку аналітиків, дозволить всім трьом зберегти витрати на виробництво і скористатися сильною стороною кожної компанії. Так, VAIO досі вважається одним з найбільш впізнаваних брендів на ринку пк. Toshiba, у свою чергу, має велику власну базу в Північній Америці. А Fujitsu як і раніше популярна в Європі.

Експерти вважають, що нова компанія, яка, швидше за все, залишить собі назву VAIO, зможе отримати контроль над третю японського ринку ПК і відтіснити поточного лідера, Lenovo, на друге місце. Журналісти Bloomberg, проте сумніваються в успіху нового конгломерату за межами Японії.

Оставить ответ