Вести.net: кінець смартфона вибуху і Armored Warfare: проект “Армата”

размещено в: Новости | 0
Вести.net: кінець смартфона вибуху і Armored Warfare: проект “Армата”
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Компанія Apple показала рекордну в американської корпоративної історії прибуток у 18,4 мільярда доларів. Але при цьому і деяке зниження продажів в області планшетів, а також фактично припинення зростання продажів основного продукту — iPhone.

Відповідь проста — епоха смартфона вибуху, швидко зростаючого ринку закінчилася — уперше людей, які купують розумний телефон, все менше, а велика частина придбань — це апгрейд, оновлення. Так що навіть найуспішнішим виробникам доведеться активніше впроваджувати нові функції. Наприклад, за чутками, в айфоні наступного призову, умовно — iPhone 7 — буде подвійна камера для стереозйомки та 3D-сканування, а також і поліпшеною зйомки взагалі.

Але це Apple, який збирає з ринку більшу частину грошей. А є компанії, які роблять смартфони давно, і навіть бренди завжди на слуху, а ось бізнес-толку з цього мало. Наприклад, LG взагалі рік працювала без прибутку, незважаючи на 60 мільйонів проданих пристроїв. Щоб виправити ситуацію, корейці пообіцяли робити два флагмана в рік, це раз, а судячи з витоків — відмовитися від звичного вже дизайну LG, тобто відмінна риса їх смартфонів — управління гучністю на задній кришці переїде назад, на бічну грань. А ще біля телефону з’явиться якийсь дивовижний слот, ніби для картриджів. Що це — поки неясно.

Мобільний підрозділ Sony рапортує про рішення скоротити лінійку смартфонів, а також зменшити бюджет на їх розробку і маркетинг. Два останні квартали були дуже невдалими для розумних телефонів Sony, і до кінця року їх продажі впали на 15%.

Ну і зовсім кепські справи у смартфонів Windows-фон Limia, які в минулому кварталі були продані тиражем у 4,5 мільйона примірників, що вдвічі менше, ніж рік тому. Всього за цей час на ринок викинули 400 мільйонів пристроїв, а значить частка у “Майкрософта” близька до 1 відсотку.

А ось китайські компанії, навпаки, показують зростання. Huawei зайняла почесне третє місце після Samsung і Apple завдяки рекордному зростанню на 44 з гаком відсотки. Більш того, Huawei став четвертою в історії людства компанією, яка змогла продати за рік понад 100 млн смартфонів. Lenovo і Xiaomi теж не розчарували із зростанням в 24,5 і 23 відсотки відповідно. І тут найцікавіше, що китайське тріо відчикрижив шматок ринку в 17,5 відсотків. І це більше, ніж Apple, і всього на 5 процентних пунктів менше, ніж Samsung. У минулому році сукупна частка китайських смартфонів була трохи нижче Apple.

***

Найбільший ігровий проект Mail.ru Group “Armored Warfare: проект Армата” під чергове велике оновлення привіз у Москву свою американську команду розробників з іменитої студії Obsidian. Її керівники — це люди, які, без перебільшення, стояли біля витоків сучасного ігропрома, здобувши всесвітню популярність ще в 80-х, завдяки проекту Wasteland, і зміцнили свою славу, випустивши перші ігри серії Fallout. Саме цим людям у Mail.ru вирішили довірити розробку багатокористувацького танкового шутера, який, за задумом, повинен скласти конкуренцію головному проекту жанру World of Tanks від білоруської компанії Wargaming, а також постійно догоняющему War Thunder від російського Gaijin.

Інтерес до жанру танкових мультиплееров з боку Mail.ru далеко не випадковий. За минулий рік головний конкурент, Wargaming, отримав майже 600 мільйонів доларів чистого прибутку. Аудиторія World of Tanks зростає в середньому на 10 відсотків у рік, а разом з нею і доходи. Тим часом, рольові ігри фентезі-тематики військовими симуляторами витісняються. Наприклад, один з піонерів і найбільших гравців ринку масових мультиплееров — World of Warcraft — втратив в минулому році майже половину своєї аудиторії.

Те, що вибір Mail.ru припав саме на Obsidian, з першого погляду може здатися трохи дивним. Компанія відома в першу чергу своїми RPG. Шутерів, а тим більше багатокористувацьких і танкових, в портфоліо немає. Тому розробка почалася з термінового пошуку нових співробітників.

“Нам довелося найняти багато людей, щоб зробити цю гру. Ми визначили набір навичок, яких у наших співробітників на той момент не було. І почали шукати людей, які ними володіють. Наприклад, ми найняли штат художників, здатних малювати сучасний реальний світ. Ми такого ніколи не робили. Також нам довелося створювати відділ технічного забезпечення, який займається підтримкою ігрових серверів. Цього ми також ніколи не робили, але змогли швидко зібрати команду, яка розробляє цей проект”, — говорить керівник проекту Armored Warfare Річард Тейлор.

У підсумку Armored Warfare став найбільшим проектом за всю історію Obsidian. Як по числу співробітників, так і по фінансових вкладеннях. Показники прибутковості Mail.ru і Obsidian поки не розкривають, але стверджують, що всім задоволені. Принаймні, кількість користувачів вже вражає.

“Не секрет, — додає Тейлор, — що більшість наших гравців живуть у Росії. У нас більше чотирьох мільйонів передплатників у Росії зараз. Всього у нас близько 6 мільйонів гравців по всьому світу. Це найбільша аудиторія, яку нам вдавалося зібрати”.

Якщо порівняти з конкурентами, то у World of Tanks зараз близько 30 мільйонів зареєстрованих користувачів. У War Thunder — приблизно 10 мільйонів. Але Armored Warfare вийшла на етап відкритого бета-тесту тільки у вересні минулого року. І досі, порівняно з конкурентами, мало рекламувалася за межами Росії. Наступним кроком буде експансія в Китаї — найближче велике оновлення додасть в геймплей китайські танки.

Оставить ответ