Вести.net: Mail.ru робить ставку на Maps.me

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Mail.ru робить ставку на Maps.me
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Онлайн-бізнес приростає картами: один з головних інтернет-холдингів Росії назвав мобільний картографію самим швидкозростаючим підрозділом. Наскільки амбітні плани, що дозволяє конкурувати на насиченому ринку і при чому тут активність рядових користувачів?.

Картографічний мобільний сервіс maps.me став самим швидкозростаючим проектом всередині корпорації Mail.Ru і найуспішнішим з проектів, націлених на зовнішній ринок. Про це на щорічному події для преси, яке влаштовує Mail.Ru, заявив віце-президент по новим продуктам Mail.Ru Group Юрій Гурський.

“За цей рік аудиторія Maps.me зросла в 6 разів, це рекорд в корпорації, і за аудиторією ми очікуємо, що в цьому році будемо третіми картами в світі після платформних. Тобто Google і Apple. Ми однозначно обженемо “Яндекс.Карти”, однозначно обженемо Ya-navigator, хоча ми з ним не змагаємося, — вважає Юрій Гурський, віце-президент Mail.Ru Group за новим продуктам. Maps.me — це міжнародний проект, ми взагалі себе не співставляємо з “Яндексом” або 2gis. Для нас Росія взагалі не є пріоритетним ринком. І якщо в Google дані збирають автомобільчики, то ми працюємо з OSM, Open Street Map, це така “Вікіпедія” для карток”.

Ентузіазм виступав пояснимо. Юрій Гурський був ментором білоруського стартапу Maps&Me і брав участь в операції з його продажу холдингу Mail. Реальні аудиторні показники проекту не розкриваються, але у презентації є цифри — 40 мільйонів установок і 150 мільйонів побудованих маршрутів з кінця 2014 року. Остання цифра невелика, що свідчить, що не всі користувачі, які встановили програму, нею активно користуються. За даними ЗМІ, показники мобільних “Яндекс.Карт” за грудень 2015 — 13 мільйонів користувачів.

“Мова йде про те, що ми знаходимося на одному рівні порядків цифр, точно не знають ні вони наших цифр, ні ми їх, але так як ми працюємо на весь світ, а вони обмежені фактично маленькою територією, вони ж працюють на 200 мільйонів людей, ми працюємо на 6 мільярдів, то зрозуміло, що наші шанси мати сумарну світову аудиторію набагато вище просто географічно”, — продовжує Гурський, віце-президент Mail.Ru Group за новим продуктам.

Як би там не було, результати розвитку Maps.me за ті півтора роки, що він існує в складі Mail.Ru Group, — вкрай багатообіцяючі. У чималому ступені завдяки рекламної кампанії в рамках зарубіжного проекту Mail — Mail.com але головне — ставкою на досить детальні офлайнові карти. Нещодавно в інтерфейс програми був вбудований редактор карт: тепер вносити виправлення можна прямо із смартфона. Звичайно, ці правки потребують перевірки, але все ж це шанс радикально поліпшити якість карт. Крім того, Maps.me робить ставку на пішоходів, а не на автомобілістів.

Оставить ответ