Вести.net: “мі-Мі-ведмедики” прийшли на мобільні пристрої

размещено в: Новости | 0
Вести.net: “мі-Мі-ведмедики” прийшли на мобільні пристрої
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Змінити роль пасивного глядача на роль активного учасника: мультфільми можна не тільки дивитися, але, фактично, створювати в режимі реального часу. Всесвіт кращого вітчизняного мультсеріалу — тепер в кожному смартфоні. Що привнесли в сюжет розробники і чого ще від них чекати — про це у програмі Вести.net.

Розробники із Студії Інтерактивних Мультфільмів”, яка входить в холдинг ВГТРК, випустили гру за мотивами дитячого мультфільму “мі-Мі-ведмедики”. Новинка з’явилася на обох основних мобільних платформах — Android і iOS — і з самого початку доступна не тільки російською, але й англійською, німецькою, французькою, іспанською та португальською мовами.

Багатосерійний мультфільм “мі-Мі-ведмедики” був створений студією “Паровоз” для загальноросійського телеканалу “МУЛЬТ”. Прем’єра мультфільму відбулася в квітні 2015 року. А місяць тому на Відкритому російському фестивалі анімаційного кіно в Суздалі, він був названий кращим мультсеріалом.

В ігрову версію “мі-Мі-ведмедиків” входить набір з шести міні-ігор за участю героїв мультфільму. Разом з ведмежатами Кешей і Хмаркою і їх друзями Цыпой та Лисичкою юні геймери зможуть зібрати машину, відправитися на фотополювання, погодувати рибок в озері і допомогти з прибиранням кімнати. Розробники повністю відтворили і світ мультфільму, по якому можна вільно переміщатися і шукати нові місця.

“Ми додали туди багато нового. Наприклад, ми додали туди рибу-чудовисько з “Папірців”. Якщо підбігти до нього, то кожен персонаж буде на нього по-своєму реагувати”, — розповідає керівник проекту “Інтерактивний мульт” Олексій Ільїн.

Мобільні “мі-Мі-ведмедики” — це вже третій проект “Студії Інтерактивних Мультфільмів”. З жовтня 2015 року розробники встигли випустити ігрові адаптації мультсеріалів “Аркадій Паравозов” і “Папірці”. Разом вони набрали понад 2 мільйонів установок на мобільних пристроях.

“Проекти розраховувалися на вікову групу 3-6 років. Але в “Паровозова” діти грають від 2 до 12. Більше того, у нас є відгуки в Google Play від дітей 14 років — “Мені дуже подобається гра, чому мені не можна в неї грати?” — говорить Олексій Ільїн. — “Папірці” добре показують себе не тільки в Росії, але і в світі. Досить багато дітей грає в Америці, Латинській Америці, Південно-Східній Азії і в арабських країнах. І ми дуже розраховуємо, що “Ведмедики” зможуть побити показники “Папірців”.

Розробники довгий час не могли визначитися з моделлю монетизації своїх проектів. Кожна випущена гра використовувала різні підходи до заробітку. Приміром, до безкоштовного “Паровозову” виходили платні доповнення — набори міні-ігор. У “Папірцях” окремо купувалися всілякі локації і персонажі. Однак найбільш популярною і зрозумілою для російських користувачів виявилася класична модель демо-ігор, коли існують дві версії: урізана безкоштовно і повна, але продається за гроші.

“Гідність двох версій полягає в тому, що ми можемо просувати безкоштовну версію і люди, які купують платну версію з неї, вони просувають її автоматично. Тобто, дві версії потрапляють в топи магазинів. А це, відповідно, й більше видимості, і більше охоплення, — говорить Олексій Ільїн. — У “Ведмедиків” ми теж робили дві версії. Одна платна, одна безкоштовна. Але вони працюють незалежно один від одного, і в безкоштовній версії є можливість відкрити весь контент — перетворити її, по суті, в платну гру.”

У “Студії Інтерактивних Мультфільмів” обіцяють, ні багато ні мало стати головним виробником подібних пізнавальних ігор. Плани розписали як за термінами і темами, так і цільовим аудиторіям – обіцяють приділити більше уваги дітям старше. Навіть відкрили нову внутрішню студію, яка в одному тільки 2016 році планує подарувати світу ще п’ять ігор — або як їх називають самі розробники, “інтерактивних мультів”.

“Нові п’ять проектів — це підтримка тих мультфільмів, які вже є. У тому числі за “чарівного Ліхтаря” буде гра на початку літа, — каже Олексій Ільїн. — У цьому році ще виходять нові мультиплікаційні франшизи, у тому числі “Казковий патруль”. І за “Казковий патруль” у нас восени планується велика цікава гра. Там як раз аудиторія буде дорослішаєш. Основна аудиторія там буде 10-12 років.”

Оставить ответ