Вести.net: нове життя сервісу Indiegogo, Amazon прицінюється до HERE

размещено в: Новости | 0
Вести.net: нове життя сервісу Indiegogo, Amazon прицінюється до HERE
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Служба ” одного вікна для винахідників — сервіс, що допомагає збирати гроші на стартапи, тепер стане повноцінною майданчиком для продажу вже запущені в серійне виробництво нових товарів. Головне підвищити довіру народних інвесторів.

Колишній співробітник Ebay, Джої Мартін, приєднався до команди міжнародної краудфандингової майданчики Indiegogo. Мартін, раніше відповідальний за систему рейтингу і перевірки продавців на найбільшому інтернет-аукціоні, тепер займе посаду головного інженера компанії. Одна з основних завдань, які належить вирішити Мартіну на новому місці, — підняти довіру користувачів.

Справа в тому, Indiegogo відомий випадками обману вкладників. За час існування майданчика на ній з’являлися десятки підроблених проектів, які збирали величезні гроші, але так і не виходили на світло. Одним з яскравих прикладів може послужити проект годин Kreyos, який зібрав більше півтора мільйонів доларів на випуск пристрою, яке так і не надійшла в продаж. Зате їх творець, Стів Тен, придбав собі нову Ferarri. Такі випадки відбуваються у багато із-за того, що на відміну від інших краудфандинговых майданчиків, таких як Kickstarter, Idiegogo, не вимагає обов’язкової реєстрації проекту на людину з американським посвідченням особи. І шахраї активно цим користуються. Очевидно, що боротися з цим у компанії мають намір за рахунок створення певної системи ранжування на кшталт тієї, що використовує eBay. І розробити її інженерам з Indiegogo належить якраз під управлінням колишнього співробітника найбільшого інтернет-аукціону.

Варто відзначити, що це не єдині кадрові перестановки в Indiegogo. Не так давно глава компанії, Слава Рубін, поступився своїм місцем новому виконавчому директору Девіду Мандельброта. За словами Рубіна, це дозволить йому зосередитися на розвитку інших напрямків бізнесу. Зокрема, Рубін хоче перетворити Indiegogo в повноцінну платформу для інтернет-торгівлі.

У його планах — надавати більше послуг для підприємців. Допомагати їм не тільки збирати кошти, але і рекламувати і продавати їх товари. Тобто конкурувати не тільки з Kickstarter, але і з такими гігантами, як Amazon і Ebay.

Для цих цілей Indigogo відкрила два спеціальних сервісу. Перший, що отримав назву Ринку, представляє з себе майданчик, де підприємці можуть продавати свої товари безпосередньо через сайт Indiegogo. Там же, де і були зібрані кошти на їх реалізацію. До цього, для того, щоб організувати продаж, підприємцям доводилося шукати інших партнерів. Зокрема, такі послуги пропонує Amazon з його програмою Launchpad, який працює як з Indiegogo, так і з Kickstarter.

Другий сервіс компанії був запущений ще в січні минулого року. Він отримав назву inDemand. З його допомогою користувачі можуть оформити попереднє замовлення на товари, що успішно завершили фазу збору інвестицій, але ще не з’явилися в продажу. У компанії повідомляють, що за рік з моменту запуску сервіс зріс удвічі і вже приносить більше 10 мільйонів доларів на кожен фінансовий квартал.

“Багато підприємців просили нас розробити рішення, яке б дозволило їм приймати замовлення після закінчення кампанії зі збору коштів. Це був миттєвий успіх”, — згадує Дейв Мандлброт, Виконавчий директор Indiegogo.

За останній рік користувачі Indiegogo проспонсорували понад 175 тисяч проектів. Більшу їхню частину становили фільми і всілякі технологічні рішення. Найкасовішим з них опинився австралійський проект Flow Hive, що значно спрощує процес збору меду бджолиного вулика. На його реалізацію було зібрано понад 12 з половиною мільйонів доларів. Однак, далеко не всі проекти, включаючи і ті, що зібрали необхідні суми, виявляються успішними. За статистикою, близько 10% так і не втілюються в життя.

——

Amazon планує придбати частку картографічного сервісу HERE.

У минулому році Audi, BMW і Mercedes, викупили у Nokia картографічний сервіс HERE. Тоді операцію оцінили в 2.8 мільярдів доларів. Тепер консорціум німецьких автовиробників шукає нового партнера. За інформацією агентства Reuters, головним претендентом на цю роль став найбільший інтернет-магазин Amazon, який планує запустити амбітний проект по здійсненню доставки товарів у межах Європи і США всього за дві години з моменту покупки. Для цього, компанії потрібні точні картографічні дані.

Розмір можливих інвестицій не уточнюється. Але за інформацією Reuters, крім фінансових вкладень, Amazon готовий взяти на себе зобов’язання з підтримки хмарних сервісів карт HERE.

Відомо, що в покупці акцій картографічного сервісу так само зацікавлені автоконцерни Renault і Ford. Примітно, що рік тому, коли Nokia продавала свої карти HERE, Amazon в списку потенційних покупців не значився. Серед інших інтернет-компаній придбанням картографічного сервісу тоді цікавилися Facebook, Uber, і китайські Baidu і Tencent.

Оставить ответ