Вести.net: нові застосування віртуальної реальності

размещено в: Новости | 0
Вести.net: нові застосування віртуальної реальності
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Віртуальної реальності в 2016 році була віддана половина реального південного крила виставки Consumer Electronics Show в Лас-Вегасі. І в більшій частині виглядала ця віртуальність — VR — як самодіяльні атракціони або розвали кольорових коробок з VR-масками під смартфони. Окремої згадки все це навряд чи варто і демонструє лише той факт, що бізнес вже не розглядає нову віртуальність, як експеримент. Тепер це ринок, куди потрібно встигнути увійти. Хіба що, серед цієї VR-дріб’язку кинулася в очі нам похідна версія, такий складний лорнет для перегляду стереоконтента і навіть для якихось 3D-шутерів. Великі гравці на виставці були представлені величезним стендом Oculus. На цей стенд не можна було зайти без черги навіть в останній день виставки. Мабуть, на відвідувачів справив більше враження старт замовлення на шоломи стоимостьвю в 600 доларів. Другий великий гравець — Vive. Цей спільний проект тайванської HTC і ігровий компанії Valve повинен був вийти в продаж ще в грудні, але в останній момент старт був перенесений на квітень. Творці вирішили внести «проривні» зміни, а точніше — вставили в шолом камеру.

Деніел о’брайен, віце-президент HTC: “Тут, на виставці, ми представляємо новий Vive Pre з передньою камерою. Це насправді не наскрізний канал. Ми як би підмішуємо відео реального світу у віртуальний простір, накладаємо його на VR. Ви можете бачити і своє тіло, і кімнату, в якій перебуваєте проекцією у віртуальному світі. Я впевнений, що розробники оцінять цю можливість. Зокрема, ви можете посунути крісло і сісти в нього, бачити і говорити з іншою людиною. Так відпити води, зрештою, не знімаючи шолома.

І ці невеликі, на перший погляд, зміни привносять у користування шоломом зовсім інший рівень зручності. Ви більше не сліпий віртуальний аквалангіст. Ви можете орієнтуватися в навколишньому світі. На джойстику просто є спеціальна кнопка для підмішування зовнішнього відео. І, крім того, ця функція включається автоматично, коли ви підходите до фізичних кордонів віртуального простору. Ці межі ви визначаєте самі, щоб не натрапити на меблі під час вашої подорожі віртуальностей. Раніше в якості попередження в намальованому світі з’являлася блакитна мережа-обмежувач. Треба зауважити, що це основна відмінність шолома від Valve-HTC.

Модель, за якою поєднується реальність і VR. Тут не хочуть зупинятися на сценарії, коли сліпий і глухий віртуальний дайвер б’ється в кріслі. Гравцеві хочуть дати хоча б деяку свободу. І свобода пересування в вигаданому світі — зі свого досвіду можу сказати — на порядок збільшує реалістичність VR.

Ми визначили для себе свою технологію як віртуальну реальність розміром з кімнату. Що таке VR? Яким може бути кращий сценарій, найкращі відчуття від віртуальної реальності? Помістити людину всередину контенту, дати йому можливість взаємодії з контентом і пересування! Нехай місця там для руху трохи або, навпаки, багато. Це не критично для нашого розуміння концепції VR. Це і є Holodeck, голографічна палуба, як в Star Trek. І звідси вже і вибір варіантів того, що ми можемо показувати , з чим ми можемо давати людині взаємодіяти. Ось з цього ми і почали побудували фактично віртуальну реальність для кімнати, для приміщення.

І незважаючи на те, що відносно невелика свобода пересування по цій самій голографічного палубі ніби припускає, що Vive буде швидше пристроєм для перегляду якихось віртуальних світів 3D-кіно, творці шолома впевнені, що першими все ж прийдуть іграшки.

Звичайно, ми вважаємо, що ігровий варіант віртуальної реальності буде вкрай важливий. Від нього залежить, чи приймуть люди всі ці VR шоломи чи ні. Подивіться, хто зараз розуміє, що робити для шоломів? Тільки розробники іграшок. Вони розуміють, як створювати світи, вони знають, як реалізовувати рух в цих світах. Так що звичайно буде багато ігрових проектів, але будуть і не ігрові. Як це ні дивно, дизайнери ігор це добре розуміють і вже такими сценаріями займаються. Фактично, вони роблять інструменти для людей з інших індустрій. Це і освіта, і медицина, і спорт, і торгівля, і неігрові розваги, типу кіно з зануренням.

Оставить ответ