Вести.net: новий гравець на ринку браузерів і навушники, виправляють реальність

размещено в: Новости | 0
Вести.net: новий гравець на ринку браузерів і навушники, виправляють реальність
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Нове у виконанні забутого старого: на дуже конкурентному ринку інтернет-браузерів — новий гравець. У кого вистачило досвіду замахнутися на конкуренцію з діючими лідерами, що ще можна запропонувати досвідченим користувачам і як заробити на відображенні web-сайтів? Про все це і про одне дивне винахід — у програмі Вести.net.

В полку браузерів поповнення. Новий продукт під назвою Vivaldi 1.0 офіційно запускають на цьому тижні. Після року публічної розробки і декількох тестових версій Vivaldi нарешті знімає ярлик “технічне прев’ю” і випускає першу стабільну версію свого браузера.

А цікавий він насамперед тим, що за ним стоїть співзасновник і екс-гендиректор компанії Opera Software Йон фон Течнер. І на ринок браузер виходить з невеликим, але спадщиною. А це, напевно, один з найбільш важливих факторів.

Ринок у цьому сегменті IT такий, що виживають і окупаються на ньому тільки ті браузери, за якими стоять hi-tech-гіганти, якщо подивитися на першу п’ятірку в Росії — Chrome від Google, мобільна версія Safari від Apple, Android Browser, Яндекс-браузер від “Яндекс” і Firefox від Mozilla.

“Опери”, частка якої у свій час доходила до 35 відсотків, там давно вже немає. Однак слід в історії розвитку браузерів вона залишила значна частина інтерфейсних рішень з’явилася саме в Opera. І Йон фон Течнер, який ще 6 років тому розчарувався в тому, як почала розвиватися оригінальна “Опера”, яка зараз взагалі продали китайцям, вирішив почати все заново і повернувся до улюбленої справи – створення інтернет-браузерів.

Його нове дітище — браузер Vivaldi — будується на базі браузерною платформи Chromium і на ринку, де панують корпорації, намагається стати нішевим продуктом. А саме — браузером для досвідчених і вимогливих користувачів, яким потрібно більше функцій, ніж звичайним людям.

“Я вірю, що є досить користувачів, які шукають браузер, який може більше, ніж звичайні браузери. Це не просто твердження. Ми отримували багато “фідбек” від користувачів, які були не в захваті від своїх браузерів та просили вбудувати в браузер інструменти, зробити його більш орієнтованим на користувача. І ми зробили саме це. Так, наша філософія така, що ми створювали браузер для друзів, і людям це подобається”, — пояснює сам Йон фон Течнер.

Команда фон Течнера не поскупилася: Vivaldi вбудовано багато інструментів. Наприклад, Quick Commands для керування браузером через спеціальні команди, групування вкладок об’єднує під однією вкладкою кілька відкритих сторінок, панель з часто використовуваними сайтами — тут трохи схоже на “Оперу”, — веб панель, яка дозволяє створити всередині одного вікна браузера другий екран трохи менше основного для ресурсів, які потрібно моніторити — від музичних плеєрів до “Твіттера” або пошти. Є інструменти для створення записок, можливість зберегти набір відкритих вкладок як сесію, щоб повернутися до неї пізніше, і ще безліч цікавих функцій.

Що стосується поширення, то тут в команді Vivaldi розраховують поки на сарафанне радіо, яке колись давно спрацювало для браузера Opera і, може, спрацює для нового браузера — навіть на перенасиченому ринку.

“У нас вже кілька мільйонів завантажень, аудиторія, яка активно використовує браузер, обчислюється сотнями тисяч. Я вважаю, що це непоганий старт. Ми реалісти і розуміємо, що за місяць кілька мільйонів користувачів нам не набрати. Насправді нам необхідно всього два мільйони користувачів, щоб вийти в нуль і далі стати прибутковими”, — каже фон Течнер.

Серед каналів монетизації розглядаються операції з пошуковими гігантами — поділ доходів за трафік пошуку. Наприклад, у Росії при інсталяції браузера вже за замовчуванням стоїть пошук “Яндекса”.

З мінусів можна відзначити відсутність синхронізації між браузерами на різних пристроях, над якою прямо зараз працюють, а також відсутність мобільної версії, яку начебто випустять у наступному році.

Цікаво, що зараз над Vivaldi працює міжнародна команда всього з 35 працівників — здебільшого вони працюють в Норвегії та Ісландії, хоча є люди і в Силіконовій долині, і в Бостоні. Продуктом цікавляться венчурні інвестори, але команда чужих грошей не бере.

Працює на свої кошти, каже фон Течнер — мабуть, в пам’яті ще свіжі події 2010 року, коли він — співзасновник і генеральний директор — змушений був піти з “Опери” тому, що акціонери бачили бізнес інакше.

***

На ринку з’являються навушники нового типу, які можна назвати аудіо гаджетами доповненої реальності. Принаймні, саме так називають свій продукт в Doppler Labs.

Навушники, які насправді не доповнюють реальність, а, швидше, зменшують її. Навушники, які не просто програють музику — вони здатні перетворювати звук навколишнього світу за бажанням користувача.

І головна їхня властивість не в шумозаглушенні або приглушении звуків — зараз цим вже нікого не здивуєш, є і побутові, і навіть професійні моделі, що використовують активне шумозаглушення. У “крапельки” під назвою Here за допомогою спеціального додатка для смартфона можна буде заглушити певні звуки навколишнього середовища.

Приміром, як запевняють їхні творці, можна вирізати звук хропіння, дитячого плачу або шум метро. Або, навпаки, збільшити гучність голосу співрозмовника в кафе, а інші шуми, властиві людних місцях, відфільтрувати — прибрати або знизити їх гучність.

У кожному навушнику розташовані динамік і мікрофони, які вловлюють звук, його напрям, і керуюча електроніка. Природно, все це можна використовувати як вбудований еквалайзер — тобто, Тут можуть додати музиці баса або, навпаки, верхніх частот.

Крім того, пристрій буде поставлятися з попередньо встановленим набором ефектів, таких як реверберація (процес поступового зменшення інтенсивності звуку при його багаторазового відбиття), затримка, спотворення і биткраш, щоб і далі експериментувати зі звуком навколишнього світу.

Оставить ответ