Вести.net: повернення Motorola на російський ринок

размещено в: Новости | 0
Вести.net: повернення Motorola на російський ринок
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Найстаріший виробник мобільних телефонів Motorola, повертається на російський ринок. У четвер в Москві були офіційно представлені моделі смартфонів під брендом Moto, розроблені вже після того, як компанію купив Lenovo. Як видно, від первісного бренду вижила тільки половина. Повної назви “Motorola”, як на сцені, так і в назвах пристроїв, старанно уникають. Але логотип — той самий, який ще пам’ятають шанувальники марки.

В Росію привезли 4 моделі з великим розкидом за ціною. Найдешевший апарат, Moto-G, буде коштувати близько 17 тисяч рублів. Дорогий Moto X Force — 50 тисяч. Всі апарати досить сильно різняться за характеристиками або навіть, можна сказати, ролям. Один бюджетний і не тоне (всю презентацію пролежав в акваріумі), інший має максимально кастомизируемый зовнішній вигляд. Це реверанс у бік сервісу Moto Maker, який дозволяє відправити заявку на завод і отримати телефон, який зберуть за спецзамовленням, в одиничному екземплярі. Причому в США і Європі можна змінювати не тільки екстер’єр, але і “нутрощі”. В Росію Moto Maker прийде пізніше і в дещо урізаному вигляді.

“В Росії сервіс Moto Maker в найближчому майбутньому ми не плануємо реалізувати у повному вигляді. Але окремі його елементи, ті, які, ми вважаємо найбільш важливими для кінцевого користувача, ми найближчим часом реалізуємо в Росії. Вони будуть доступні для кінцевого користувача. По-перше, це те, що буде видно на поверхні. Тобто це пристрій, змінене візуально. Наприклад, різні додаткові задні кришки, змінений колір, змінений корпус, тобто, те, що впадає в очі в першу чергу”, — розповів Олексій Клочков, виконавчий директор мобільного підрозділу Lenovo в Росії і Східній Європі.

Найдорожчий смартфон, X Force, має хитрий протиударний екран, зроблений за запатентованою багатошарової технології. На презентації його неодноразово кидали на сцену, демонструючи фортеця апарату. Однак застерегли, що кидати можна, а от кидати не варто. Все-таки, невразливих екранів немає. Але у Moto, судячи з усього, найміцніша лицьова панель в індустрії. В мережі є відео краш-тесту, який апарат з аналогічним дисплеєм, Motorola Droid, єдиний з усіх конкурентів, виживає. Залишається цілий після падіння екраном вниз на бетонну підлогу з півтораметрової висоти. До речі, в цьому тесті цікаво не тільки це дивна властивість апарату, але і те, кого Motorola бачить у конкурентів. iPhone 6S, Samsung Galaxy S6 і Note 5, словом, найвищий, преміальний сегмент. Це досить сміливо, враховуючи, що серед пристроїв цього класу конкуренція максимальна, а ось продажу в штуках відносно невеликі, так і зростання преміального ринку останнім часом дещо сповільнилося. Але для Lenovo це, схоже, питання престижу.

“Це той бренд, який йде трохи вгору порівняно з тією пропозицією, яке зараз є у компанії Lenovo в смартфонах. Але це те, де нас зараз немає. Це те, де ми хочемо опинитися. У нас є технології, у нас є можливості, у нас є пристрої, які нам дозволять виявитися ось в тому самому преміальному сегменті”, — повідомив Олексій Клочков, виконавчий директор мобільного підрозділу Lenovo в Росії і Східній Європі.

Очевидно, що планку Lenovo задрали високо. Нам вдалося отримати топовий смартфон Moto X Force для тестування. Перші враження дуже приємні. Апарат цілком відповідає своєму імені. Він дуже добре зібраний, матеріали і обробка на вищому рівні, приємно лежить в руці. Не самий тонкий і не найлегший, але при батареї майже в 4 ампер-години, а так само багатошаровому екрані з діагоналлю 5,4 дюйма, має цілком адекватні габарити.

При цьому телефон досить ергономічний. Від краю до краю корпусу відстань менше, ніж у деяких прямих конкурентів. Втім, хтось може назвати це недоліком — при спробі схопити телефон за край палець буде частіше потрапляти в екран, викликаючи небажані натискання. Всередині все на вищому рівні, восьмиядерний процесор Snapdragon останнього покоління, 3 гігабайти оперативної пам’яті, 32 гб дискового простору і слот для micro-SD карти об’ємом до 200 Гбайт.

Однак, треба розуміти, що смартфон не самий новий. Світова прем’єра відбулася в кінці жовтня минулого року, за цей час користувачі та індустрія встигли підвищити вимоги до преміального сегменту. Наприклад, відсутність роз’єму USB-C або сканера відбитків пальців багатьох може збити з пантелику.

В цілому, враховуючи унікальний небиткий екран, Moto X Force боротися з лідерами преміального сегмента цілком здатний при правильному підході до маркетингу. Зараз у Lenovo спираються на концепцію, схожу на відому рекламу прального порошку. Мовляв, є “звичайні” смартфони, а є Moto. Проте тепер, через 4 роки після офіційного відходу з російського ринку, навіть шанувальникам марки доведеться заново пояснювати, що такого незвичайного є у відродженого бренду. Втім, якихось космічних продажів Lenovo і не чекають. За найближчий рік у Росії розраховують продати до мільйона смартфонів, тобто, близько 4 відсотків від загального прогнозу ринку.

Оставить ответ