Вести.net: Sony “ховає” портативну консоль Vita

размещено в: Новости | 0
Вести.net: Sony “ховає” портативну консоль Vita
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

І останні стануть мобільними: найбільша компанія ринку консолей починає переносити ігри на смартфони — і одночасно фактично ховає власну портативну консоль. Про мінливості ігровий галузі в мобільну епоху і про те, чому заробляють творці комп’ютерних ігор — прямо зараз в програмі Вести.net.

Sony хоче перенести ігри для Play Station на мобільні пристрої. У четвер компанія офіційно повідомила, що відкриває окрему дочірню фірму ForwardWorks, яка займеться адаптацією тайтлов PS під iOS і Android. У першу чергу це стосується ігор для портативної консолі Vita. Написано їх багато, а ось продано — мало, як і самих компактних ігрових пристроїв Sony. Vita з’явилася на піку популярності мобільних ігор.

У Sony розраховували, що зможуть переманити гравців великою кількістю ексклюзивних тайтлов. Однак стартовий набір ігор виявився досить слабким, друга хвиля теж фурору не викликала, потім про “Віту” почали потихеньку забувати, і в результаті зараз вона виконує роль дуже дорогого аксесуара для PS4, забезпечуючи функцію Remote Play — можливість продовжувати гру далеко від основного екрана.

Ну а любителі мобільних ігор вирішили, що немає сенсу купувати два пристрої — смартфон і консоль, — коли не менш успішно грати можна на одному смартфоні. У підсумку Vita залишилася долею тих, кому смартфон не потрібен, а мобільні ігри потрібні — то є, в основному, дітей.

Втім, Sony і її партнери якийсь час уперто не вірили у швидку смерть “Віти” і продовжували писати для неї ігри, сподіваючись, що коли-небудь якщо не вона, то вже принаймні її нащадки зможуть поборотися за гідне місце на ринку портативних ігрових пристроїв.

Також, швидше за все, багато гри будуть не портироваться безпосередньо, а створюватися “з нуля”. Тобто, найбільш популярні ігрові серії з “великою” консолі отримають свої, спрощені як по графіку, так і по управлінню, мобільні версії — на зразок того, як це зробив білоруський Wargaming, випустивши гру World of Tanks Blitz.

Словом, зрозумівши, що по “залізу” у конкурентній боротьбі зі смартфонами їм не виграти, вони вирішили заробляти на софті. Як раз тоді, коли приходить час оновити “Віту” — їй виповнилося п’ять років — Sony хоронить свою консоль, вирішивши не витрачатися на розробку, зате намагається забратися зі своїми іграми на найбільші мобільні платформи.

Треба сказати, що у своєму прагненні компанія не самотня: мобільні підрозділи є майже у всіх найбільших японських ігрових видавництв, таких, наприклад, як Nintendo або Namco.

Втім, говорити про смерть портативних консолей передчасно — ринок кишенькових ігрових пристроїв в тій самій Японії, так і всієї решти Азії, почуває себе досить непогано. Так, портативна консоль Nintendo 3DS, беззаперечний лідер цього сегменту, два роки тому перевершувала з продажу в штуках Play Station, та майкрософтовський Xbox. І ось на цьому тижні з надр Nintendo витекла фотографія — зараз шанувальники компанії люто сперечаються про те, що ж це таке.

Припущення самі різні — від ігрового контролера, до самостійної кишенькової консолі. Підозри викликає дуже мала кількість кнопок на лицьовій панелі. Ходять чутки, що у пристрої буде “екранна клавіатура, на кшталт тієї, що в 2012 році компанія показала Tactus, коли кнопки в буквальному сенсі “спухають” рельєфом з плоского екрана.

До речі, говорячи про мобільних іграх, потрібно згадати, що основний дохід виробники отримують від продажів власне тайтлов, а від внутрішньоігрових покупок. І на цьому тижні вийшла цікава статистика. Виявляється, в середньому половину виручки игроделов генерують менше двох відсотків користувачів.

Тобто, існує дуже маленьке спільнота фанатів, готових витрачати на улюблені ігри будь-які гроші. Всі інші або не витрачають зовсім, або роблять це епізодично. В середньому кожен гравець спускає на віртуальні розваги близько 24 доларів в місяць.

Треба сказати, що цьому значною мірою сприяє незбалансована цінова політика внутрішньоігрових покупок. Так, в популярній грі Kingdom Rush вартість “преміумного” персонажа може досягати 500-800 доларів — при тому, що цей персонаж не є продуктом складної розробки, як, наприклад, модель літака або автомобіля відомих симуляторах. Це просто картинка, наділена тими чи іншими нескладними ігровими функціями. Проте знаходяться люди, які це купують.

Оставить ответ