Вести.net: SoundCloud запускає музичне інтернет-радіо, а Microsoft купує SwiftKey

размещено в: Новости | 0
Вести.net: SoundCloud запускає музичне інтернет-радіо, а Microsoft купує SwiftKey
0 голосов, 0.00 общий. рейтинг (0% сумма)

Сервіс SoundCloud запустив музичне інтернет-радіо.

У додатку SoundCloud для iOS і Android з’явилася можливість включити нескінченний плейлист, заснований на музичних перевагах користувача. Нова функція отримала назву Stations. Для того, щоб її активувати, потрібно вибрати вподобану йому музичну композицію і натиснути кнопку Start Stations — вона автоматично запустить нескінченний плейлист з схожих жанрів. Stations багато в чому повторює принципи роботи вже існуючих музичних інтернет-радіо, таких як Pandora, Spotify, а також Apple Music Play Music від Google. Але в той час як всі вони пропонують свої послуги за гроші, SoundCloud все ще залишається безкоштовним.

Музичний сервіс SoundCloud — одна з найбільших майданчиків для початківців і незалежних музикантів. Західні аналітики навіть порівнюють Soundcloud з YouTube, так як обидва ресурсу позиціонують себе як соціальні мережі для творчих людей. На сьогоднішній день в музичній бібліотеці SoundCloud числиться понад 100 мільйонів композицій. І в точності, як і на YouTube, не всі з них ліцензійні. З “великої четвірки” звукозаписних компаній SoundCloud має контракти тільки з двома — Universal Music і Warner Brothers. А відомих виконавців, що видаються на лэйблах Sony BMG і Sony/ATV, в бібліотеці SoundCloud немає досі. Але популярності сервісу це ніяк не відбивається. Користувачі приходять на SoundCloud для того, щоб знайти там нових зірок, яким тільки належить перевернути музичний світ, як це зробили Skrillex і Diplo, які теж починали на SoundCloud. Тим не менш контракти з звукозаписними компаніями потрібні платформі для того, щоб уникнути судових розглядів за порушення авторських прав. Багато композиції, завантажені на сервіс початківцями музикантами, використовують різноманітні семпли, захищені авторськими правами.

На даний момент аудиторія SoundCloud перевищує 175 мільйонів користувачів, які відвідують ресурс щомісяця. Такі цифри обумовлені, в тому числі, безкоштовністю сервісу. Для порівняння — аудиторія SoundCloud на сто мільйонів більше, ніж у одного з її основних конкурентів — музичного сервісу Spotify, який, у свою чергу, більше схожий на Netflix, так як обидві компанії займаються цифровою дистрибуцією контенту великих видавництв. Spotify, так само як і Netflix, вже давно ввів платну підписку, яка і приносить платформі основний дохід. Однак 80% від прибутку Spotify іде на гонорари виконавцям.

Потрібно зазначити, що запуск радіостанцій SoundCloud відбувається якраз в той момент, коли компанія намагається визначитися зі способом монетизації сервісу. У січні цього року представники SoundCloud підтвердили, що платформа обзаведеться платною підпискою і рекламою. Але які функції сервісу стануть платними — досі не відомо. За словами глави SoundCloud Олександра Люнга, досвід монетизації конкуруючих платформ музичного сервісу не підходить.

Якщо проводити аналогію з російськими музичними сервісами, то на розум приходять Яндекс. Музика і соціальна мережа “ВКонтакте”, яка теж шукає спосіб легалізувати і монетизувати свою музичну складову, і не приховує своїх намірів запустити платну підписку. Правда, справа тут не стільки в заробітку, скільки в бажанні “обілити ім’я соцмережі, яка багатьма сприймається як головне сховище піратської музики. Нагадаємо також, що раніше з-за проблем з піратством додатки “ВКонтакте” було видалено з AppStore, а повернувшись — втратило вкладку аудіозаписів.

***

Microsoft підтвердила купівлю SwiftKey — творців віртуальної клавіатури для мобільних пристроїв, що працюють під управлінням Android, iOS і Windows.

На думку аналітиків, Microsoft зацікавили внутрішні розробки стартапу. Точніше — те, як SwiftKey використовує нейронні мережі замість звичайних алгоритмів для передбачення наступних букв і слів. Софтверний гігант планує об’єднати команду розробників SwiftKey зі своїм дослідницьким підрозділом, щоб впровадити розробки стартапу в свою мобільну клавіатуру Word Flow для Windows, яку також планується випустити на iOS. До речі, згортати підтримку SwiftKey на iOS і Android в Microsoft не збираються.

Найімовірніше, Microsoft також доповнить Word Flow і SwiftKey іншими своїми продуктами. Наприклад, пошуком Bing. Таким чином Microsoft змогла б поширювати свої продукти на конкуруючих платформах.

Більше того, компанія продовжує експансію своїх продуктів на ринку мобільних додатків. Не так давно софтверний гігант придбав ще два стартапу, розробляють популярні додатки для Android і iOS — творців “розумного” мобільного календаря Sunrise і поштового клієнта Acompli.

Треба зазначити, що схожий спосіб поширення своєї платформи вибрав і Яндекс, який теж випустив свою клавіатуру для мобільних пристроїв. У неї вбудований перекладач, пошук — за анімованих картинок формату gif, і навіть скромний графічний редактор.

Оставить ответ